Matrícula curs 25-26

COM FORMALITZAR LA MATRÍCULA:

El procés de preinscripció es farà a la llar d’infants municipal de forma presencial. Caldrà que les famílies dels infants admesos per puntuació sol·licitin una cita prèvia per formalitzar la matrícula dins de termini, del 16 al 25 de juny de 2025.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA que s’ha d’adjuntar i presentar per poder fer la matrícula del vostre infant a  la Llar d’infants Pública Municipal la Blava:

  • Imprès de matrícula i ordre de domiciliació bancària.  IMPRES MATRICULA I DOMICILIACIO BANCARIA 
  • Fotocòpia 1er full compte bancari (Factura o algun document on aparegui el número bancari)
  • 2 Fotografies de carnet de l’infant.
  • Sol·licitud de càlcul dels preus públics de les Llars d’Infants Públiques Municipals per al curs 2025-2026. sollicitud_curs_2526 La documentació per al càlcul de les quotes es podrà presentar de manera preferentment telemàtica a l’OAC.
  • Targeta sanitària o equivalent (MUFACE) per adreçar-se a un centre sanitari si necessiten atenció sanitària d’urgència. 
  • Carnet de vacunacions actualitzat, on constin les dosis rebudes amb les dates corresponents. Quan no es tingui el carnet de vacunacions, s’ha de presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut de l’infant, on constin les dosis de vacuna rebudes amb les dates corresponents (article 4 de l’Ordre de 29 de juny de 1981, per la qual s’aprova l’establiment dels registres perifèrics de vacunacions). Si la criatura no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  • DNI de l’altre progenitor que no va fer la sol·licitud.
  • Documents d’autoritzacions de sortides, de recollides i de subministrament de paracetamol (de forma excepcional en cas de necessitat). Autoritzacions
  • Documents d’autorització d’imatge i de compromís de fer-ne un bon ús. Autorització dret imatge
  • La carta de compromís CARTA COMPROMIS EDUCATIU 25-26
  • Normatives de les llars Full normatiu

Els haureu d’omplir, signar els progenitors i/o tutors de l’infant i retornar-los adjuntats al correu electrònic de la llar: a8070362@xtec.cat o presentar-los el dia de la matrícula. En cas de necessitat, la llar disposarà de documents per poder-los emplenar el dia de la matriculació.

MOLT IMPORTANT: Les famílies que no formalitzen la matrícula en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada, llevat que es produeixi un endarreriment per causes justificades. Per tant, si teniu qualsevol dificultat per formalitzar la matrícula, poseu-vos en contacte amb nosaltres.

TROBAREU MÉS INFORMACIÓ A:

Podeu obtenir més informació sobre el procés de preinscripció al web “La preinscripció escolar a l’educació infantil (0 a 3 anys)” del Departament d’Educació.

O bé, contactant amb nosaltres, sigui a través dels correus electrònics de les Llars d’Infants Públiques Municipals, o bé a través d’aquest formulari.

NORMATIVA

Articles recents

Dia Universal dels Drets dels Infants

El 20 de novembre se celebra el Dia Universal dels Drets dels Infants perquè és una data clau en la història de la protecció de la infància. Aquest dia coincideix amb dues fites molt importants de les Nacions Unides:

  • 1959: l’Assemblea General de l’ONU aprova la Declaració dels Drets de l’Infant, el primer document internacional que reconeix que els infants tenen drets propis.
  • 1989: exactament trenta anys després, el 20 de novembre, l’ONU aprova la Convenció sobre els Drets de l’Infant, un tractat jurídic vinculant que obliga els estats a protegir, respectar i garantir els drets dels nens i nenes.

Per això el 20N esdevé el símbol del compromís mundial amb els drets de la infància i un recordatori de la necessitat de continuar treballant per assegurar que tots els infants visquin amb dignitat, protecció i oportunitats.

A la Llar us hem deixat un racó amb contes, llibres i articles, sobre el tema, que ens han semblat interessants perquè hi pugueu fer una ullada

 

  1. Eleccions al Consell Escolar Deixa un comentari
  2. La Castanyada a la llar d’infants Deixa un comentari
  3. La familiarització a la llar d’infants: un procés ple d’emocions Deixa un comentari
  4. El Lab de la Blava Deixa un comentari
  5. Projecte Créixer entre plantes Deixa un comentari
  6. Hi havia una vegada,… Deixa un comentari
  7. BONES FESTES! Deixa un comentari
  8. El Tió arriba a la Llar Deixa un comentari
  9. La Tardor a la Blava Deixa un comentari