Hola famílies, us deixem amb un vídeo… on cantem una de les cançons que fem durant el bon dia. Ens agrada moltíssim aquesta estona i cada vegada participem i reconeixem millor les diferents cançons.
Som uns artistes!
Hola famílies, us deixem amb un vídeo… on cantem una de les cançons que fem durant el bon dia. Ens agrada moltíssim aquesta estona i cada vegada participem i reconeixem millor les diferents cançons.
Som uns artistes!
Setmana molt divertida a la llar. Els crancs i els dofins, hem celebrat el carnaval fent una festa de confeti, disfressant-nos i seguint les ordres del Rei Carnestoltes…pentinats divertits, pijames, una sabata de cada.
Ens ho hem passat d’allò més bé!


Fa uns dies els peixets vam crear aquest peix per a la nostra aula.
Les famílies ens han ajudat a decorar-lo elaborant cadascú una escata.
Entre tots i fent servir diferents materials i molta imaginació… hem creat aquest peix tant original.
Individualment som una gota, però junts… som un oceà!





El novembre és mes de tardor i de …. MÚSICA, per tal de celebrar Santa Cecília, la patrona de la música, a la Llar, hem volgut fer partícips les famílies a realitzar amb materials reciclats instruments musicals. Pals de pluja, tambors, guitarres i maraques, les famílies i els infants han deixat volar la seva imaginació i han creat uns instruments xulíssims!
Mireu, mireu que originals i bonics els han quedat. ![]()
Nosaltres, els hem ensenyat als companys, els hem fet tocar i hem escoltat el seu so.
Gràcies per participar-hi.
Poc a poc ens anem coneixent, ens acomiadem del papa i la mama, anem fent de la llar un espai nostre. Cada infant al seu ritme i temps, poc a poc anem passant aquest primer període de contacte tant important: l’acolliment inicial. 🙂 😛




El curs està apunt de començar, rebem molta informació des dels centres i així us la fem arribar. Poc a poc, interioritzarem aquests nous hàbits i passarem a parlar del que més ens agrada: dels infants, de com estan, a què els agrada jugar, què veiem quan els observem, el que ens diuen amb paraules i gestos, etc…
Hem volgut crear aquest vídeo per fer més fàcil l’entesa de com seran les entrades i sortides a la nostra llar durant el curs i especialment els primers dies d’adaptació.
Com podeu veure, us esperem amb moltes ganes!!!!!
Equip educatiu Llim el Serrallo
Aquests primers dies del curs ens hem reunit l’equip, hem començat a parlar i treballar a fons de l’adaptació dels nostres infants, a preparar les entrevistes individuals i tot amb seguretat, distància, neteja, separant els espais del pati i col·locant el mobiliari, tot apunt per aquesta primera trobada tant important: el primer contacte amb la llar!

Aquests dies estem iniciant i preparant el nou curs. Totes aquelles qüestions habituals com són: el període d’acolliment inicial, llistat de material, organització, entrades i sortides, horaris… es veuen estretament lligades i subjectes a les instruccions que ens van arribant i que anem adaptant al nostre dia a dia.
Per tal d’estar ben informats i informades, estem al dia amb la web del departament.
Us convidem a que també li doneu una ullada.

enllaç web: https://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/ciutadania/salut-escola/
I aquí acaba el curs, un curs diferent, que recordarem segur, però també especial, perquè hem aconseguit estar connectats encara la distància!
No acabem el curs amb festes, ni abraçades ni petons, però sí amb molta sinceritat i afecte desitjant als nostres infants i famílies un bon estiu, una boníssima entrada a P3 i un fins aviat pel que tornen al setembre!!!!!

L’Equip Educatiu de la Llim El Serrallo
Aquest llistat correspon als infants admesos.
*El nombre d’admissions podria variar si les autoritats sanitàries així ho indiquessin.

Aquest és el llistat provisional.
És responsabilitat de cada família revisar que tot estigui correcte.

Durant el període de reclamacions (DEL 3 AL 9 DE JUNY), si la sol·licitud no s’ha puntuat correctament o hi ha alguna errada en les dades, es pot presentar una reclamació preferentment p

IMPORTANT: La oferta inicial de les places vacants de la llar, pot variar si les autoritats sanitàries així ho indiquen.
Hola a tot/es!! Com ho porteu? Ara ja podem sortir a passejar una estoneta, eh?
Avui us proposo una activitat que els més petits ens poden ajudar a fer-la i amb la que jugaran molt i durant molt de temps! Farem ampolles màgiques amb material que trobem per casa, esteu preparats?
Material:
Així de fàcil! Jo he rebuscat per casa i he trobat; claus velles que ja no fem servir, xapes de begudes, betes de colors, confeti, boletes de “porexpan”, escuradents de colors, palletes per beure de diferents color, etc.
Amb tot això, he anant ficant cada material dins de cada ampolla fent així ampolles de diferents i un cop he acabat, els hi he ficat una mica de cola per a que no es puguin obrir i llestos!
Penseu que podeu fer ampolles sonores (taps metàl·lics, claus, etc.) amb colors (aigua amb pintura o colorants alimentari) sense soroll (diferents betes de colors) aprofiteu tot allò que trobeu per casa.
Petonets molts forts! Us trobem a faltar.
Ague


Hola famílies, com esteu?
Avui m’agradaria proposar-vos una nova activitat d’experimentació. Aquesta vegada amb fruites. Les fruites que tinguem a casa estarà bé… jo us proposo amb vàries diverses, però si és amb un o dos tipus també ens donarà joc!!
Com hem dit moltes vegades, l’experimentació ens permet realitzar un ampli ventall d’accions com observar, jugar, aprendre, conèixer el nostre entorn proper, etc. I a través de les fruites podem utilitzar els nostres sentits per experimentar i fer petits descobriments.
Primerament, podem presentar les fruites als infants, i observar a través de la vista els colors i les formes de les diferents fruites. A més a més, els més grans podreu intentar fer seriacions amb les diferents peces de fruita: de gran a petita o a l’inrevés, inclús agrupacions segons la forma, el color, la textura, etc.
També podem manipular-les i tocar-les una estona per diferenciar i conèixer els tactes diferents: si és suau, aspre, rugosa, humida, seca, etc.
Després a través de l’olfacte podem també jugar amb les fruites i anar olorant una per una per despertar aquest sentit!!!
I finalment, a través del sentit del gust les podem tastar i anar descobrint els sabors i textures amb la boca.
A part d’aquestes activitats d’experimentació sensorial, us proposo que habiliteu un espai proper als infants, com a terra o una taula baixeta, i deixeu als infants manipular-les, tastar-les, jugar… lliurement. Així elles i ells mateixos podran anar experimentant i descobrint.
Com veieu, les fruites ens donen un gran ventall de possibilitats d’experimentació i a part de tot això, també podeu barrejar-les i observar que passa amb els seus colors. També podeu fer sucs i batuts, i així donar-li un altre aspecte a la mateixa fruita. Es poden observar com són per dins, comparar si canvia el color, si tenen llavors, etc.
I pels més valents i valentes que us animeu, us proposo que us atreviu amb l’estampació. Podeu tallar cada fruita per la meitat i amb pintura anar-les estampant en un paper. Us quedarà un mural ben acolorit i divertit, que podreu deixar assecar i penjar-lo a la paret per anar recordant quina era cada fruita i associar-li una forma, color, tacte, olor, gust, etc.
Per acabar, amb el que us sobri després de tota aquesta experimentació sempre podeu fer brotxetes de fruita o una macedònia, que són maneres diferents i divertides de motivar als més petits a tastar i menjar les diferents fruites.
Espero que estigueu súper bé, us envio molts ànims i una forta abraçada!
Sara

Hola famílies!
Ens ha arribat l´estiu de sobte! El conte d´avui està relacionat amb la calor, i el bon temps, tracta d´uns animalons molt petits, que es transformen força ràpid!
“El cuc de seda” , un conte casolà fet amb diferents materials, i aprofitant elements que de vegades no sabem ben bé que fer amb ells, és a dir reciclar, donar segones oportunitats a les coses!
Així que aquí us deixo “El cuc de seda” versió conte, i una cançó molt divertida de un cuc especial!
Desitjo que gaudiu d´una bona estona !
Petons per tots!
Esther
Bon dia famílies,
Ja fa uns dies vam estrenar la primavera i com ja sabeu, des de la llar havíem començat a treballar-la tot observat i experimentant amb les flors. Per aquest fet, avui us volem compartir la dita de la primavera i proposar una nova activitat.

A partir d’aquesta dita, us proposem que realitzeu la vostre flor amb materials re-utilitzats que tingueu per casa: ampolles de plàstic, paper, cartolina, colors…
Com podeu observar en les fotografies jo he optat per re-utilitzar dos rotlles de paper, els quals he pintat. Posteriorment, he imprès dues flors una que he estampat amb restes de pintura que tenia a casa i una altre, la qual he pintat amb colors. També he aprofitat uns retalls de tela, que he tallat i reomplert amb coto, per crear una altra versió de flor. Espero que us agradi!

Cuideu-vos i cuideu molt, un petonet!