PREINSCRIPCIÓ 2020-21

PREINSCRIPCIÓ LLARS INFANTS MUNICIPALS 2020-21

Des del Departament d’Educació i donats el context social actual d’emergència sanitària ocasionada per la COVID-19 on cal reduir al màxim els tràmits presencials i potenciar les actuacions telemàtiques, us informem de les dates i el funcionament per la preinscripció per al curs 2020-2021 per les LLars d’Infants Municipals de Tarragona.

QUAN S’HA DE FER?

Calendari de preinscripció a les llars d’infants (curs 2020-2021)
Fases Dates
Presentació sol·licituds Del 13 a 22 de maig
Llistes amb puntuació provisional 2 de juny
Termini de reclamacions  3 al 9 de juny
Sorteig  10 de juny
Llistes d’admesos  16 de juny
Període de matriculació Del 17 a 23 de juny

COM REALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ?

Trobareu la sol·licitud clicant AQUÍ

S’ha de presentar una única sol·licitud especificant per ordre de preferència, la/les Llar/s d’infants on es vol preinscriure.

✅ – Telemàticament: del 13 al 22 de maig es podrà fer la preinscripció de manera telemàtica.

Com funcionarà? Es podran trametre les sol·licituds i la documentació acreditativa al correu electrònic de la llar d’infants triada en primera opció (Llar infants El Serrallo  e3010256@xtec.cat ). La documentació podrà ser tramesa escanejada o bé fotografiada.

La llar d’infants respondrà el correu confirmant la recepció de la sol·licitud perquè en tingueu constància.

✅ – Presencialment a l’IMET (c/Ramon i cajal, 70): del 19 al 22 de maig però sempre amb prèvia obligatòria sol·licitada al telèfon 977 248 409.

S’haurà de dur la sol·licitud juntament amb tota la documentació acreditativa.

⚠️Tenir en compte aquests condicionants per fer la preinscripció presencial:

➡️ a l’IMET ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestió (preferiblement, una sola persona).

➡️ cal recordar que han de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. És recomanable també portar el seu propi bolígraf per si calgués afegir alguna dada.

➡️ recordar la recomanació de portar mascareta i guants.

➡️ no han d’acudir a realitzar la preinscripció les persones de grups d’especial vulnerabilitat o  que presentin símptomes: en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

QUINA DOCUMENTACIÓ CAL ADJUNTAR A LA SOL·LICITUD?

El formulari de sol·licitud s’ha de presentar, en tots els casos, acompanyat de la documentació següent:

• Llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Altres documents que acreditin els aspectes indicats per la persona sol·licitant a efectes d’aplicació del barem:

*   Renda anual de la unitat familiar: Documentació que acrediti la prestació econòmica de la renda garantida de ciutadania.

Quan el domicili estigui situat a la ciutat de Tarragona: Només certificat d’empadronament quan l’adreça del DNI de la persona sol·licitant, o de la targeta de residència on consta el NIE en el cas de persones estrangeres, no coincideixi amb l’adreça actual.

Quan s’al.legi el lloc de treball del pares/mares/tutors a la ciutat de Tarragona: Contracte laboral o d’un certificat emès a aquest efecte per l’empresa. En el cas de treballadors autònoms es tindrà en compte el domicili acreditat a l’Agència Tributària i s’acreditarà amb còpia del formulari de la declaració censal d’alta, modificació i baixa en el cens d’obligats tributaris (model 036 o 037).

Discapacitat de l’alumne o l’alumna, el pare, la mare, el tutor, la tutora o germanes o germans: Targeta acreditativa o del certificat de discapacitat de la persona que tingui aquesta condició, emès pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

* Condició legal de família nombrosa o monoparental: Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental vigent.

Cal tenir en compte que només es valoraran les circumstàncies que s’acreditin documentalment.

Us esperem!

Per més informació podeu contactar amb nosaltres al correu electrònic  e3010256@xtec.cat

Per més informació podeu visitar la pàgina web de l’ajuntament AQUÍ

Articles recents