A dinar!

Treballem els hàbits de dinar: posar la bata, el pitet, seure, compartir una estona amb els altres… I sense dir res, ells mateixos s’aixequen a buscar el plat, el porten buit, canvien els coberts, demanem més. Quan un infant es sent preparat i capaç només cal preparar l’espai, acompanyar-lo i deixar que faci.

Quins moments més bonics!

Educació Emocional

L’IMET organitza una xerrada per tractar l’educació emocional amb les famílies de les Llars Municipals. La trobada serà on-line a càrrec de Gemma, de la Granja-Escola Neri del Catllar i està prevista pel dia 2 de Desembre a les 15,15h de la tarda.

Aquelles famílies interessades, cal que ho comuniqueu i ua farem arribar l’enllaç d’inscripció.

Us animem a participar!!

Llet a les escoles

Gràcies al Programa al qual ens vam adherir el curs passat “Llet a les escoles” de GenCat, aquest primer trimestre al matí els nostres infants que vulguin poden beure llet.

Per tal de potenciar una alimentació saludable, cada dia alternem entre llet, bastonet de pa i/o fruita per a que els infants adoptin bon hàbits i a més associin aquest moment amb sensacions de gaudi compartit amb la resta de companys i companyes.

CURS 2021 – 2022

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem diversos documents per tal que aneu llegint informació sobre la llar El Serrallo:

Normativa d’ús de les llars d’infants municipals:

Llibret Llars infants municipals 2021-2022

Document informatiu de la reunió amb les famílies:

REUNIÓ FAMÍLIES 2-09-2021

Vídeo del dia a dia a la LLar d’Infants El Serrallo que us l’adjuntem a través del correu electrònic.

Moltes gràcies,

Fins aviat!!!

Festa final de curs

Avui hem fet festa a la llar per tal d’acomiadar el curs 2020-2021. Al mes de juliol hi ha molts infants que ja marxen de vacances i hem volgut fer una festa per dir adéu als CRANCS i als DOFINS ja que el curs que ve ja no estaran a la llar amb nosaltres. Ha sigut un any diferent però amb l’ajuda de totes i tots hem aconseguit superar-lo i gaudir-lo tot el que hem pogut.

Hem esmorzat coca amb xocolata i després hem sortit al pati a jugar amb les bombolles de sabó… també hem ballat i cantat. Ha estat un matí divertit, ple de jocs i somriures!

Us deixem un tastet de les bombolles de sabó.

Bona sort i bon estiu a tots i totes!

Propostes mètode Montessori

Els peixets treballem la motricitat fina i la transferència d’objectes mitjançant propostes basades en el mètode Montessori.

En aquestes propostes l’educadora, presenta el material de manera individual a l’infant i realitza una mostra de l’activitat. Posteriorment convida a l’infant a dur-la a terme.

Les propostes es realitzen sota la supervisió de l’educadora i aquesta, ha d’intervindre el mínim possible per tal de que l’infant pugui aprendre a través de l’observació, la pràctica i mitjançant l’assaig – error, afavorint d’aquesta manera la seva autonomia i potenciant l’autoestima.

Amb aquestes propostes, els peixets treballem un grapat de coses com: la coordinació oculo-manual, la força i el moviment amb precisió realitzat per els dits, la mà, el canell i el braç. A la vegada millorem la nostra atenció i concentració, potenciem el sentit de l’oïda i ens iniciem en el món matemàtic.