Acabem aquest curs 2023 – 2024

Un curs ple d’emocions i diferents moments, on hem après moltíssim, ens hem anat coneixent i compartint el nostre dia a dia. Aquests vídeos són un petit recull de tots aquests moments.

Als petits de la llar, ens toca desitjar-vos un bon estiu i unes bones vacances. Descanseu i jugueu molt, al setembre ens retrobarem de nou per tornar a començar un nou curs tots i totes plegades.

I als més grans de la llar, ara és el moment d’acomiadar-nos i desitjar-vos molt bon estiu, bones vacances i molta sort en aquest inici del cole dels “grans”. Esperem que trobeu a l’escola un lloc per seguir aprenent i creixent, on jugar i ser molt feliços.

Una forta abraçada de part de tot l’equip educatiu de la llar d’infants del Serrallo!!

“Padrins de Lectura”

Aquest mes d’abril hem iniciat el projecte Els “Padrins de lectura”,una de les activitats més esperades pels infants. És realitza per parelles formades per alumnes de 5è de l’Escola del Serrallo i els nostres alumnes dels grups de 2-3 anys. És responsabilitat dels padrins i padrines preparar-se la lectura, llegir de manera clara, expresiva i amb bona entonació. Un projecte dissenyat per promoure hàbits de lectura,potenciar la capacitat d’atenció i afavorir les relacions interpersonals. Els Padrins i padrines i els fillols i filloles, comparteixen aquest moment tan especial de manera quinzenal.

Sant Jordi!!

Com cada any,els dies al voltant de la diada de Sant Jordi són molt bonics i s’omplen de diferents activitats. Aquest curs hem pintant diferents murals, hem fet el nostre punt de llibre,experimentat amb materials d’aquesta temàtica i també hem pogut gaudir de diferents representacions de la Llegenda gràcies als infants de 4è de primària de l’Escola del Serrallo i a les famílies de la nostra llar, que ens van preparar dos espectacles molt especials.

Fem la mona

Durant les vacances els infants van poder conèixer la tradició de la mona i a la tornada hem gaudit moltíssim preparant-les. Ho vam passar d’allò més bé jugant i experimentant amb xocolata,ous i plomes…

A la llar fem aquesta proposta a la tornada de vacances perquè els infants primer puguin conèixer i gaudir d’aquesta activitat amb les seves famílies.

Com s’ha de realitzar la preinscripció?

S’ha de presentar una única sol·licitud especificant per ordre de preferència, la/les Llar/s d’infants on es vol preinscriure.

✅  Telemàticament: del 8 al 21 de maig es podrà fer la preinscripció de manera telemàtica.

Com funcionarà? Es podran trametre les sol·licituds i la documentació acreditativa al correu electrònic de la llar d’infants triada en primera opció (Llar infants El Serrallo llimserr@tarragona.cat ). La documentació ha de ser tramesa escanejada. La llar d’infants respondrà el correu confirmant la recepció de la sol·licitud perquè en tingueu constància que ha estat tramitada correctament.

✅  Presencialment a la llar d’Infants : dies 14,15,16 i 17 de maig però sempre amb cita prèvia trucant a la llar d’infants a partir del dia 29 d’abril en horari de 9 a 13h (Tel. 977248592). Caldrà dur la sol·licitud juntament amb tota la documentació acreditativa (originals i fotocòpia).

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR

El FORMULARI DE SOL·LICITUD (Codi centre LLIM Serrallo 43010256)

▪️ DNI o NIE de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, el document d’identitat del país d’origen.

▪️llibre de família o certificat electrònic de naixement o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

▪️ Altres documents que acreditin els aspectes indicats per la persona sol·licitant a efectes d’aplicació del barem (Carnet Monoparental, família nombrosa, discapacitat…).

PREINSCRIPCIÓ

A continuació teniu el llistat provisonal amb els punts de barem.

Us recordem les dates:

• del 2 al 8 de juny: Termini per presentar reclamacions