DESEMBRE: Festes i tradicions

Aquest mes ha estat ple de màgia i hem tingut visites especials a la nostra llar:
El passat dilluns 5 de desembre, va arribar el tió. Famílies i infants l’han tingut tan ben alimentat que ens va cagar molts torrons i joguines per l’escola.

Els Patges Reials han vingut a recollir les cartes per Ses Majestats Reials, i ells a cada infant els hi han fet l’obsequi d’un conte; tot seguit hem menjat coca amb xocolata fent una gran festa amb famílies.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Novembre: Mes de la Música. Santa Cecília

Des de la nostra llar, hem celebrat Santa Cecilia, Patrona de la Música, fent diferents activitats;

Ens va visitar el Rubén fent un gran concert amb el seu saxofón, on vam ballar: Nadales, cançons tradicionals, l’Amparito Roca, etc; i ens ho vam passar d’allò més bé.

Gràcies els instruments creats per vosaltres a casa, hem pogut fer “Petits Concerts” a cada estança gaudint molt durant tot el mes de la Música.

Moltes gràcies a tots per participar i en especial al Rubén!

.

Primer dia a la llar amb la família

Començar a la llar és per molts infants i famílies la primera experiència, per d’altres suposa seguir amb l’escolarització iniciada el curs passat i reprendre rutines, hàbits, un dia a dia amb companys/es i educadores que ja no és desconegut.

El passat 6 de setembre vam obrir les portes de les estances de la nostra llar per oferir a tota els infants i famílies la possibilitat de passar una estona junts i acompanyar-los en aquest període d’acolliment inicial.

Benvinguda al nou Curs 2022-2023

Benvolgudes famílies,

Un any més hem iniciat el curs escolar amb moltes ganes i il.lusió. Volem donar-vos la benvinguda a tots i a totes i en especial a aquelles famílies que us incorporeu per primer cop a la llar.

La primera setmana de setembre vam dur a terme la reunió inicial informativa. Us adjuntem la presentació perque tingueu a la vostra disposició aquella informació més rellevant que us vam compartir.

LLISTAT PROVISIONAL PREINSCRIPCIÓ 2022-23

Us adjuntem l’enllaç per poder consultar el llistat provisional de preinscripció del curs 22-23.:

VEURE LLISTAT PROVISIONAL AQUI

Important veure el llistat de la Llar d’Infants corresponent: EL SERRALLO i que les dades de puntuació siguin correctes.

• El període de reclamació és del 2 al 8 de juny.
  • El SORTEIG en cas d’empat per punts per obtenir plaça serà el proper 9 de juny a les 15h. Pot assistir UN adult per família de manera presencial.
    • Qui va a sorteig?
      • i1 (nascuts 2021) les famílies a partir de 30+10 punts
      • i2 (nascuts 2020) les famílies a partir de 30 punts.