Projecte amb l´Escola del Bosc

PROJECTE AMB L’ESCOLA “EL BOSC”

A la llar d’infants Bosquet tenim la sort de poder estar al costat de l’escola “El bosc”. Això facilita poder tenir un contacte més directe amb els seus espais, com el bosc i gaudir-lo sempre que ho necessitem.

Alhora tenim un projecte intern per fer trobades amb els infants d’infantil i primària, valorant el compartir espais, moments i vivències enriquidores, basades en continguts comuns.

Aquestes trobades poden variar cada curs segons la temàtica:

• Al 1r trimestre: els infants de p.3 vénen a la llar a fet un petit esmorzar i joc per racons (al pati i a les aules).

També vénen a visitar-nos per oferir-nos una cantada de nadales, al Nadal.

• Al 2n trimestre: l’alumnat de primària ens representen el conte de “Santa Jordina” a la llar (amb titelles).
  • Al 3r trimestre: els infants de la llar van a l’escola a conèixer els espais d’infantil tot compartint el joc per racons amb les altres criatures.