Sortida a la biblioteca Pepita Ferrer

Els infants de I2 hem realitzat una sortida a la biblioteca Pepita Ferrer per poder veure la representació del conte del pla d’entorn “La talpeta que volia saber qui li havia fet allò al cap” i hem pogut gaudir de la representació amb l’Agus i visitar els seus espais.

Share

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *