Horari i calendari

• Horaris d’entrada i sortida:

ENTRADES SORTIDES

Matí: De 9h. a 9:30h. De 12h. a 12:30h.

Tarda: De 15h. a 15:15h. De 16:30h. a 17h.

• Servei d’acollida Llar d’Infants Municipal El Ninot. La llar disposa dels ervei sempre i quan es doni un nombre de demandes de 13 famílies. Aquest curs no s’ha donat el nombre d’usuaris per poder donar el servei.

Us demanem puntualitat tant a l’ hora d’ entrada com de sortida.

• Es podrà entrar i sortir en horari diferent a l’habitual per circumstàncies especials (visita mèdica, vacunació..) avisant al centre amb antelació.
  • L’hora màxima d’arribada en aquestes circumstàncies serà fins les 11,30h. Entre les 13h. i les 15h. no està permesa ni l’entrada ni la sortida.
  • Els infants que arribin fora de l’horari habitual seran acompanyats fins a la classe per personal de l’escola.
  • Demanem a les famílies que quan portin el seu fill/a a la classe, procurin estar el temps indispensable.
  • Quan la persona que reculli a l’infant no sigui l’habitual, cal que els pares ho notifiquin. No estarà permesa la recollida per un menor.
  • Si el vostre fill/a no pogués assistir a l’escola per qualsevol circumstància, us agrairíem que ens ho féssiu saber.