Bon estiu ! Fins Setembre. Fi del Casal CURS 2020/21 Juliol, el mes del sol

31 de juliol de 2020

Bon estiu ! Fins Setembre.

25 de juliol de 2020

Fi del Casal

23 de juliol de 2020

CURS 2020/21

12 de juliol de 2020

Juliol, el mes del sol

Newest

Bon estiu ! Fins Setembre.

Fi del Casal

Estimades famílies,

Ha sigut un plaer gaudir tots plegats al llarg del curs, amb vosaltres i els vostres tresors.

Amb tristesa ens acomiadem de vosaltres, i d’altres amb sort ens tornarem a veure al setembre.

Moltes gràcies per tot i una abraçada ben forta!

L’equip del LLIM EL Ninot us desitgem un bon estiu!

CURS 2020/21

Preparant el curs 2020/21 .

• Material necessari i reunió principi de curs.
    Les famílies rebreu la vostra invitació tant a la reunió de grup com de la entrevista individual per les famílies que inicien l’escolarització aquest curs.
    Material que cal aportar el proper curs.
    Els infants del curs passat l’han de portar el divendres 10 de setembre, us marcarem un horari perquè no coincideixi massa gent al mateix temps. Podeu portar als vostres fill/es que facin un primer contacte amb la llar una estona abans del dilluns 14.
    Les families que heu de fer reunió individual, l’heu de portar el mateix dia de la reunió.

Reunions inici de curs.

A principi de setembre farem la reunió que serà de grup, tant per alumnes del curs passat com per les famílies que s’inicien en la llar. L’objectiu serà comentar les novetats degut al pla d’actuació en motiu del Covid i com cada curs fer la presentació del curs, les normes i respondre  a les preguntes i inquietuds de totes les famílies.

• Grup 1: divendres dia 4 de setembre a les 10.30h
  • Grup 2. Dilluns dia 7 de setembre a les 10.30h.
  • Entrevista individuals.

Les entrevistes individuals són obligatòries pels alumnes i famílies que inicien l’escolarització a la llar.

Cada família serà convocada per realitzar l’entrevista amb la seva tutora. Han de venir acompanyats per l’infant matriculat i el material necessari.

Les entrevistes es faran els dies 8 i 9 de Setembre.

Recordar que cada vegada que assistiu a la llar ho ha de fer:

• Un sol adult.
  • Amb mascareta obligatòria.( menys infants menors de 3 anys)

Juliol, el mes del sol

Benvolgudes famílies,

A continuació us deixem un petit recull de les vivències dels vostres tresors.

Nosaltres continuem amb els nostres hàbits de neteja de mans, sobretot, el joc, el gaudí i bevent molta aigua amb aquesta calor. Com podreu veure s’ho passen molt bé!

Us desitgem un bon cap de setmana!

Una abraçada!

Juny acabat, el casal ha començat!

Benvolgudes famílies,

El curs ha acabat però tots plegats continuem al casal i menjant gelats ho vam celebrar!

Els vostres tresors gaudeixen tots plegat:s jugant, rentant mans, buscant cargols, cantant, ballant, collint pastanagues, cebes i tomàquets de l’hort, etc.

A més, ara disposem d’una nova estança més fresqueta i gran, i un jardí amb zona d’ombra que els hi agrada molt, ja que fa molta calor i volem que tots i totes estiguin en les millors condicions.

Us desitgem una feliç setmana,

Una abraçada!

Casal juliol 2020

Benvolgudes famílies:

Us presentem a continuació les característiques, normes i instruccions del casal d’aquest any.

Esprem que us agradi

Al juny, l’estiu no és lluny!

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana els nostres tresors continuen feliços i contents gaudint del joc, de l’aigua i del bon temps! A més, van tenir el plaer de menjar gelats que tant els agraden i, aviat continuarem amb la collita del nostre hort! Mireu que bé s’ho passen!

Una abraçada ben forta i bon cap de setmana!

Espai 1

Espai 2

LLISTA NOUS ADMESOS CURS 2020/21

Tornada a la llar!!

Benvolgudes famílies,

Esperem que esteu tots i totes bé, us trobem a faltar!
Aquesta setmana hem tingut el plaer de retrobar-nos alguns/es!
Malgrat les mesures de protecció que hem hagut d’adoptar per protegir la salut dels nostres infants, hem encarat aquesta nova etapa amb entusiasme i amb ganes de superar els inconvenients que les mesures de separació i de manteniment les distàncies ens suposa.
Sort que arriba l’estiu, i que podem comptar amb les portes i finestres obertes per a que les estances estiguin ben ventilades! També per si ens mullem amb l’aigua: rentar-se les mans s’ha convertit amb un hàbit que practiquem molt sovint. A la llar s’ha fet sempre, però amb les mesures per la Covid-19 s’ha incrementat aquest hàbit.

A més, hem anat a l’hort a regar i fer la collita del que vam plantar al mes de març.
Mireu que bé s’ho passen!

Una abraçada ben forta i bon cap de setmana!

Reobertura llar amb mesures #Covid19

Cartell