Petits i grans hem gaudit i treballat de tot el que envolta a aquesta diada que tant ens agrada! Sant Jordi es trasllada a tots els espais del centre. A la sala de psicomotricitat hem pujat a cavall, hem fet de dracs, a les estances hem pintat roses i les nostres practicants ens han explicat la llegenda, i per acabar hem fet l’intercanvi de roses per llibres fetes a casa. Moltes gràcies per viure-ho plegats!

