CURS 2020/21

Preparant el curs 2020/21 .

• Material necessari i reunió principi de curs.
    Les famílies rebreu la vostra invitació tant a la reunió de grup com de la entrevista individual per les famílies que inicien l’escolarització aquest curs.
    Material que cal aportar el proper curs.
    Els infants del curs passat l’han de portar el divendres 10 de setembre, us marcarem un horari perquè no coincideixi massa gent al mateix temps. Podeu portar als vostres fill/es que facin un primer contacte amb la llar una estona abans del dilluns 14.
    Les families que heu de fer reunió individual, l’heu de portar el mateix dia de la reunió.

Reunions inici de curs.

A principi de setembre farem la reunió que serà de grup, tant per alumnes del curs passat com per les famílies que s’inicien en la llar. L’objectiu serà comentar les novetats degut al pla d’actuació en motiu del Covid i com cada curs fer la presentació del curs, les normes i respondre  a les preguntes i inquietuds de totes les famílies.

• Grup 1: divendres dia 4 de setembre a les 10.30h
  • Grup 2. Dilluns dia 7 de setembre a les 10.30h.
  • Entrevista individuals.

Les entrevistes individuals són obligatòries pels alumnes i famílies que inicien l’escolarització a la llar.

Cada família serà convocada per realitzar l’entrevista amb la seva tutora. Han de venir acompanyats per l’infant matriculat i el material necessari.

Les entrevistes es faran els dies 8 i 9 de Setembre.

Recordar que cada vegada que assistiu a la llar ho ha de fer:

• Un sol adult.
  • Amb mascareta obligatòria.( menys infants menors de 3 anys)