DIA EUROPEU DE LES LLENGÜES

Celebració a Madrid d’un seminari en el Dia Europeu de les Llengües 2011: Seminari organitzat per l’OAPEE en celebració del 10è aniversari del Dia Europeu de les llengües.

El 2001, Any Europeu de les llengües, el Consell d’Europa i la Comissió Europea van establir la celebració anual del Dia Europeu de les Llengües cada 26 de setembre, per tal de difondre el reconeixement de la riquesa lingüística i cultural com un tret fonamental de la identitat europea.

Cada any, en aquesta data, es fan activitatS de valoració del plurilingüisme a Europa, fent palesa la diversitat cultural i lingüística dels seus habitants. A les escoles i instituts, aquesta és una jornada de celebració que cal mantenir, amb la joia de la comunicació, l’aprenentatge generalitzat d’idiomes i el reconeixement de la diversitat de parles i cultures de la comunitat educativa.  Des d’aleshores, aquesta jornada es dedica a difondre i reconèixer la riquesa lingüística i cultural de la societat, com un tret fonamental de la identitat europea. 

Animeu-vos a participar virtualment amb idees i activitats a l’escola!

[+] Programa del seminari
[+] Web de referència
[+] Dia Europeu de les llengües: Francès, Anglès
[+] Documentació de la Comissió Europea: Francès, Anglès.
[+] Documents del Consell d’Europa: Francès, Anglès.

Més informació a :

http://blocs.xtec.cat/diallengues/2011/09/seminari-a-madrid-2011/


About Monti Mestres

Aquest bloc pretén ser una eina útil en especial per als Tutors de les Aules d'Acollida, així com per als Coordinadors Lingüístics dels centres, tant de primària, com de secundària. S'hi penjaran les novetats bibliogràfiques: manuals, llibres de text, DVD, pàgines Web, etc que puguin ser susceptibles de ser emprades a les Aules d'Acollida per al docent o per als alumnes; així mateix també s'informarà d'aquelles activitats, conferències, cursos, etc. que es facin a Sant Boi a través de les Biblioteques, del Consorci de Normalització Lingüística, de la Regidoria d'Educació de l'Ajuntament, etc i de qualsevol altre esdeveniment relacionat amb la llengua, la interculturalitat i/o la cohesió social que pugui repercuti en benefici de la tasca docent a les Aules d'Acollida i també a la resta de l'alumnat dels centres. D'altra banda, el bloc també vol ser un element d'interconnexió del diferents professionals docents dels centres de Sant Boi que estan directament implicats en aquesta temàtica. De tal manera, que a través de`l lloc web podran fer comentaris al diferents articles que s'hi pengen, així com participar en el forum, o bé penjar unitats didàctiques o activitats fetes que puguin ser interessants per compartir amb la resta de companys.
This entry was posted in AULA ORDINÀRIA, PREMIS I CONCURSOS. Bookmark the permalink.

One Response to DIA EUROPEU DE LES LLENGÜES

  1. sllengua says:

    Gràcies per la difusió! 🙂

    Des del Servei de llengües estrangeres us animem a enviar materials, programacions, activitats, propostes, vídeos i recursos per l’0alumna: aquest dia ha de ser una festa!! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *