CONVOCATÒRIA V CONCURS ESCOLAR SALÓ DEL CÒMIC

Vconcursescolarsalodelcomic.jpg_1637373458En el marc de la 34a edició del Saló Internacional del Còmic de Barcelona, índiceque tindrà lloc entre el 5 i el 8 de maig de 2016, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, convoca el V concurs escolar del Saló Internacional del Còmic de Barcelona.cropped-images3.jpeg images

Enguany, el tema central del Saló del Còmic és Vinyetes sobre rodes centrant-se en els còmics on els cotxes, motos i bicicletes són els protagonistes. Així la temàtica d’enguany és: HISTORIETES SOBRE RODES.

Data límit d’admissió de treballs: 8 d’abril del 2016

Per a: Cicle mitjà i cicle superior d’educació primària, ESO i Ensenyament postobligatori.

This entry was posted in IMPULS A LA LECTURA I BLOCS SOBRE LA LECTURA, LLENGUA CATALANA, PREMIS I CONCURSOS. Bookmark the permalink.