XX CONCURS “EL GUST PER LA LECTURA”

Inscripció oberta del 3 de novembre al 23 de desembre de 2032xx_concurs_gust1_235x153

El Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics convoca el XX Concurs El Gust per la Lectura, basat en lalectura i treball de les obres i els dossiers didàctics corresponents.

S’estableixen set categories  (A, B, C, D, E, F i G), d’acord amb els  nivells educatius de l’alumnat participant. En cada categoria es podrà participar únicament en les obres i dossiers que s’especifiquen.

Per a més informació cliqueu aquí

This entry was posted in AULA ORDINÀRIA, IMPULS A LA LECTURA I BLOCS SOBRE LA LECTURA, LLENGUA CATALANA, PREMIS I CONCURSOS, RECURSOS. Bookmark the permalink.