BEQUES DE LLENGUA I METODOLOGIA EN LLENGUA ESTRANGERA A CATALUNYA I A L’ESTRANGER

Beques per a la realització d’activitats d’actualització i perfeccionament en llengua i metodologia, tant a Catalunya com a l’estranger i activitats de llengua estrangera instrumental a l’estranger: http://www.xtec.cat/web/formacio/llengues/beques_estiu
Informació de la convocatòria

Catàleg d’activitats
(ATENCIÓ: S”han canviat les dates dels cursos de metodologia 35 i 105. El curs 35 serà del 5 al 18 d’agost i el curs 105 serà del 22 de juliol al 4 d’agost. Es contactarà a  les persones que ja han enviat  la seva sol·licud amb algun d’aquests cursos.)
Accés a la sol·licitud

Termini per a presentar la sol·licitud: del 17 al 30 d’abril

Termini per a la validació de la direcció del centre: del 2 al 7 de maig
Per a més informació

Us podeu adreçar a l’Àrea de Llengües i Ajuts a la Formació, telèfon 93 5516900, extensions: 3856 i 3875  o enviar un correu a: estiullengues@xtec.cat

This entry was posted in CURSOS I CONFERÈNCIES, LLENGÜES ESTRANGERES. Bookmark the permalink.