ACTIVITATS PER CELEBRAR EL SANT JORDI 2012 A L’ESCOLA

A L’EDUC365.CAT podreu trobar informació, llibre, poemes, llegenda, roses i molt més per celebrar el Sant Jordi 2012 a les vostres aules:

– Fes el teu punt de llibre amb la XTEC.

– Manualitats amb imaginació Una rosa amb Cavall Fort Fem roses de paper Roses per al dia del llibre.

– Els contes d’en Tom i la Laia . Contes per a infantil i primària també en anglèsfrancès.

– Poesia@.com: Recull de poemes per a nens i nenes.

– Au, llegim!Vamos a leer!: Guies de lectura per a primària.

– Diverteix-te per Sant Jordi a laPetita xarxa.

– Juga amb la llegenda: Una activitat del Club Súper3.

– Sant Jordi a la Viquipèdia : Amplieu la informació que hi ha sobre Sant Jordi a la Viquipèdia: catalàanglès,francèscastellà.

– La paret de les Auques: El llibre i la rosaSant Jordi.

– Festes.org : Tot sobre la festa de St. Jordi a Catalunya. Descobreix el drac i coneix el bestiari fantàstic.

– El món per un foratFotografies, dibuixos i activitats sobre la festa de Sant Jordi.

– Va de llibres amb molts llibres recomanats.

– Escolta, llegeix i fes l’activitat: compte amb el drac!: Contes SPC.

– Per Sant Jordi visita lesBiblioteques; hi trobaràs de tot: postals, jocs, manualitats, cançons, llibres recomanats…

This entry was posted in AULA D'ACOLLIDA, AULA ORDINÀRIA, LLENGUA CATALANA, RECURSOS. Bookmark the permalink.