REVISTA GRATUÏTA EN ANGLÈS “Zoom in on the USA”

3Podeu consultar gratuïtament les diverses edicions d’aquesta revista en aquesta pàgina: http://madrid.usembassy.gov/irc/dossiers11/zoom.html 21Es tracta d’una  publicació mensual creada pels Centres de Recursos Informatius de l’Ambaixada dels EUA a Madrid i del Consolat General dels EUA a Barcelona adreçada als Centres Educatius donat que inclou activitats de expressió i comprensió, al voltant d’un text introductori que espresenta a l’inici. Es poden demanar subscripcions en línia.

This entry was posted in BUTLLETINS ON LINE, CURSOS I CONFERÈNCIES, LLENGÜES ESTRANGERES, RECURSOS. Bookmark the permalink.