CREAR POESIA: PROPOSTES TELECOL.LABORATIVES. SANT JORDI 2011.

Imaginem, sentim, somiem, recreem, creem… les seves poesies.

banner800Per celebrar el Sant Jordi d’aquest curs 2011, us fem una proposta de treball a partir de les poesies de la Lola Casas: explicar-ne una de les que ha escrit!espurna-ebutlleti

Entre totes les persones que hi participem, recrearem una col·lecció de poesies de la Lola Casas. Totes diferents, totes úniques, perquè cadascú les explicarà com les ha entès i de la manera que més li agradi: amb dibuixos, amb veu, amb vídeo, amb música… qualsevol expressió artística serà bona. botonet1

About Monti Mestres

Aquest bloc pretén ser una eina útil en especial per als Tutors de les Aules d'Acollida, així com per als Coordinadors Lingüístics dels centres, tant de primària, com de secundària. S'hi penjaran les novetats bibliogràfiques: manuals, llibres de text, DVD, pàgines Web, etc que puguin ser susceptibles de ser emprades a les Aules d'Acollida per al docent o per als alumnes; així mateix també s'informarà d'aquelles activitats, conferències, cursos, etc. que es facin a Sant Boi a través de les Biblioteques, del Consorci de Normalització Lingüística, de la Regidoria d'Educació de l'Ajuntament, etc i de qualsevol altre esdeveniment relacionat amb la llengua, la interculturalitat i/o la cohesió social que pugui repercuti en benefici de la tasca docent a les Aules d'Acollida i també a la resta de l'alumnat dels centres. D'altra banda, el bloc també vol ser un element d'interconnexió del diferents professionals docents dels centres de Sant Boi que estan directament implicats en aquesta temàtica. De tal manera, que a través de`l lloc web podran fer comentaris al diferents articles que s'hi pengen, així com participar en el forum, o bé penjar unitats didàctiques o activitats fetes que puguin ser interessants per compartir amb la resta de companys.
This entry was posted in AULA ORDINÀRIA, LLENGUA CATALANA, RECURSOS. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *