CREAR POESIA: PROPOSTES TELECOL.LABORATIVES. SANT JORDI 2011.

Imaginem, sentim, somiem, recreem, creem… les seves poesies.

banner800Per celebrar el Sant Jordi d’aquest curs 2011, us fem una proposta de treball a partir de les poesies de la Lola Casas: explicar-ne una de les que ha escrit!espurna-ebutlleti

Entre totes les persones que hi participem, recrearem una col·lecció de poesies de la Lola Casas. Totes diferents, totes úniques, perquè cadascú les explicarà com les ha entès i de la manera que més li agradi: amb dibuixos, amb veu, amb vídeo, amb música… qualsevol expressió artística serà bona. botonet1

This entry was posted in AULA ORDINÀRIA, LLENGUA CATALANA, RECURSOS. Bookmark the permalink.