CONVOCATÒRIA D’IMPULS A LES LLENGÜES ESTRANGERES: Estades d’immersió lingüística per a 6è i 2n ESO

imagesLes orientacions europees per a impulsar el plurilingüisme es concreten a Catalunya amb actuacions prioritàries que despleguen programes i projectes internacionals, estatals i autonòmics en àmbits d’educació formal, informal i no formal.
En aquest marc, aquesta convocatòria ofereix la possibilitat de participar en les Estades d’Immersió lingüística en llengua anglesa per l’alumnat de 6è de Primària i 2n de l’ESO entre els mesos d’octubre i desembre.
Els centres de Catalunya han de presentar les sol·licituds on-line, i lliurar al Departament d’Ensenyament l’imprès oficial obtingut de l’aplicatiu, adreçat a:21
Servei de Llengües estrangeres
Subdirecció general de Llengua i Plurilingüisme
Secretaria de Polítiques educatives

+ Convocatòria oficial
+ Més informació en els territoris

This entry was posted in AULA ORDINÀRIA, BEQUES I AJUTS, LLENGÜES ESTRANGERES. Bookmark the permalink.