WEBQUEST EN ANGLÈS PER A 4t d’ESO

Una professora de secundària de l’INS La Llauna (Badalona), la Mireia Grané, ha guanyat un segon premi de la Modalitat A, Tipo I (premios a personas físicas o entidades, materiales multimedia) dels “Premios a materiales educativos en soporte electrónico, aptos para uso y difusión en Internet”. El seu treball és una excel·lent webquest en llengua anglesa, adreçada a alumnes de 4t d’ESO, l’objectiu de la qual és l’elaboració d’un programa de ràdio. La podeu veure a l’adreça:
Els premis es van publicar al BOE (http://www.boe.es/boe/dias/2010/12/14/pdfs/BOE-A-2010-19259.pdf).
Va iniciar l’elaboració d’aquesta webquest dins un PELE (Projecte Experimental de Llengua Estrangera del Departament d’Ensenyament) d’oral de secundària a un centre del Vallès oriental, i també va guanyar el premi de l’APAC del curs passat.

This entry was posted in LLENGÜES ESTRANGERES. Bookmark the permalink.