NOVETATS PORTAL ESPURNA

images2Novetats per millorar-ne el contingut i l’operativitat. Millora també del Disseny dels portals i la seva accessibilitat. També s’ha endegat un procés de reestructuració i de renovació dels continguts, per tal de tenir més presència en l’educació primària i esdevenir un referent en l’ús didàctic de les TIC en l’atenció a la diversitat dels col·lectius d’alumnat amb dificultats d’adaptació als currículums estandarditzats. images-2

Els membres de la comunitat Espurn@ conviden a tots els docents a integrar alguns d’aquests materials en la  pràctica d’aula i a fer-los avinents les crítiques i els suggeriments.

Hi ha la III Jornada d’experiències d’aprofitament dels materials Espurna a l’aula. Se celebrarà el dissabte 19 de febrer a Manresa. Es poden presentar les activitats i compartir-les amb la resta de participants. Per tal de confegir el programa i organitzar les intervencions, s’ha d’omplir la fitxa adjunta i trameta-la a info@espurna.cat abans del proper 10 de desembre.

This entry was posted in AULA D'ACOLLIDA, AULA ORDINÀRIA, BUTLLETINS ON LINE, CIÈNCIES NATURALS (EXPERIMENTALS), CIÈNCIES SOCIALS, CURSOS I CONFERÈNCIES, INTERCULTURALITAT I COHESIÓ SOCIAL, LLENGUA CATALANA, RECURSOS, TUTORIA I ORIENTACIÓ. Bookmark the permalink.