Presentació de la guia ‘Viure a Catalunya. Aprenem català des de l’urdú’

La Secretaria per a la Immigració i la Secretaria de Política Lingüística presentaran el proper 10 de novembre la cinquena guia de la col·lecció “Aprenem a parlar des de…”, promoguda per ambdós organismes. L’objectiu és facilitar el coneixement del català entre les persones d’origen estranger que viuen a Catalunya, en aquest cas les persones de parla urdú.

Organitza: Secretaria per a la Immigració
Data i hora: 10 de novembre de 2010, a les 11:00 hores
Lloc: Espai Llengua i Cultura del CPNL a Ciutat Vella. C/ Avinyó, 52. Barcelona

This entry was posted in AULA D'ACOLLIDA, CONVIVÈNCIA, INTERCULTURALITAT I COHESIÓ SOCIAL, LLENGUA CATALANA, RECURSOS, TUTORIA I ORIENTACIÓ. Bookmark the permalink.