MATERIALS SOBRE LLENGÜES REDITATS DE LES EDICIONS OCTAEDRO

fetch-3Atès que durant el curs passat molts docents van demanar  publicacions fetes pel GRUP GELA que ja estaven exhaurides, finalment les Ediciones Octaedro han acceptat distribuir els Quaderns de Primària i Secundària de la Carpeta  de la Diversitat Lingüística a les llibreries Abacus.

D’altra banda, tant la Guia didàctica del Quadern ESO, com el llibre de la Gimcana de les llengües, ara es poden descarregar gratuïtament de la pàgina web del GELA:

http://www.gela.cat. En trobareu els enllaços a l’apartat Publicacions.

Pel que fa a les exposicions “Les llengües a  Catalunya” i “Dungun” han estsat substituïdes per la nova exposició “Les llengües dels catalans”, que  es poden demanar al CIEMEN i, si es desitja, es poden  sol·licitar les activitats didàctiques associades.fetch-2fetch

This entry was posted in AULA D'ACOLLIDA, AULA ORDINÀRIA, INTERCULTURALITAT I COHESIÓ SOCIAL, LLENGUA CATALANA, RECURSOS, TUTORIA I ORIENTACIÓ. Bookmark the permalink.