- 1. Benvinguda a tothom!
Aquest setembre estrenem nou cus i nou Equip Directiu. També s’han incorporat amb nosaltres nous professionals. Tots plegats us volem donar la benvinguda i agrair-vos la confiança que heu dipositat en nosaltres. Us assegurem que farem tot el possible per tal que les vostres expectatives es vegin realitzades.
També tenim nens i nenes de P3 i de P4 que comencen la seva vida escolar amb tots nosaltres.
Per a totes aquestes famílies i mestres que estreneu escola considereu-vos molt benvinguts a la nostra petita comunitat escolar i a tothom esperem que continueu sentint-vos com a casa.
- 2. Professorat
L’organigrama per aquest curs és el següent:
TUTORIES:
PARVULARI
P3: Marga Lorenzo
P4: Mari de la Torre
P5: Pilar Aparicio
Suport: Ariadna Sánchez
TEI: Mariví Rodríguez i Yolanda Gallego
PRIMÀRIA
1r: Laura Pareja
2n: Belén Domenech
Suport i mestre de castellà: Robert Martínez
3r: M. Teresa Gavaldà
4t: Marisa Foix
5è: Elvira Martí
6è: Cristian Nadal
Especialistes i personal de suport:
Especialista Música: Belen Doménech, Marisa Foix i Irene Anguita
Especialista Ed. Física: Toni Martínez
Especialista d’Ed. Especial: M. Jesús Manero
Especialista Anglès: Sònia Martínez i Maria Medina
Responsable de biblioteca: Elvira Martí
Coordinador informàtica: Cristian Nadal
Assessora de plàstica: Marta Espinach
Equip Directiu:
Secretaria Pedagògica i Coordinació Parvulari i C Inicial: Laura Pareja
Cap d’Estudis i Coordinació de C Mitjà i Superior: Cèlia Moreno
Direcció: Maria José Sánchez
Personal no docent:
Auxiliar Administrativa: Magda Mas
Bidell: Lola Barceló
Secretària de l’AMPA: Mercè Bosch
Empresa de menjador: Aramark
Cuiner: Germán Marchador
Empresa de Monitors: ÀBAC
Coordinador d’ÀBAC: Andrea Bonat
Monitors de cada curs:
P3 : Weiga Beia i Pol Ribalta
P4 :Anna Puig i Glòria Cobo
P5: Núria Andrés i Clàudia Piñeiro
1r. Laia Andrés
2n. Isis Campos
3r. Mariona Molina
4t. Oriol Rovira
5è: Guiu Jaén
6è: Teresa Cifré
Suport i acollida : Magda Gros
Acollida i aula d’estudis: Montserrat Farré
- 3. Novetats pedagògiques
Aquest curs és el segon i darrer any del projecte Comenius. A l’abril nosaltres serem els amfitrions, per tant ens espera molta feina tots plegats. Ja us anirem informant.
El projecte PELE, MOU-TE EN ANGLÈS, que suposava fer les classes d’Ed. Física en llengua anglesa aquest curs no serà possible realitzar-lo. El mestre que el portava a terme l’han desplaçat a un altre centre.
- 4. EAP
L’Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògic que ofereix suport al professorat i als centre educatius ha canviat de professional. La Sra. Carme Cornet deixa de treballar directament en el Centre, ja que és la Cap de l’EAP, i s’incorpora al nostre Centre el Sr. Julio Aviñoa.
- 5. Dates de reunions:
Us volem recordar, com cada curs, la importància d’assistir a les reunions de classe. Tots plegats hem de treballar per aconseguir que els vostres fills i filles aprenguin amb interès i ganes. La vostra assistència afavoreix el treball .
Les reunions són només pels pares i mares, no són pels alumnes. Us agrairíem que no els porteu a la reunió, ningú no es pot fer càrrec d’atendre’ls i no poden estar sols.
L’horari de les reunions és a les 7 h. de la tarda.
Data de les reunions:
- Parvulari: dimecres, 9 de novembre
- C. Inicial: dimarts, 15 de novembre
- C. Mitjà: dijous, 3 de novembre
- C. Superior: dimarts, 8 de novembre
- 6. Autorització sortides
Aquests dies us arribaran els fulls de les sortides que es faran a cada cicle.
Us demanem que retorneu l’autorització el més aviat possible. Els cursos de C. Inicial ja tenen una primera sortida per anar a veure els gegants i el bestiari de la festa Major.
- 7. Autorització sortida centre
Si algun alumne/a a partir de 3r de primària ha de marxar sol a casa a 2/4 de 4 el pare/mare o tutor legal ha de signar una autorització. Aquest full li ha de demanar l’alumne/a al tutor/a.
- 8. Alimentació i medicaments
Si hi ha algun alumne/a que hagi de seguir alguna dieta específica ens heu d’adjuntar un certificat mèdic amb el règim que ha de dur a terme.
Per poder donar qualsevol medicament als vostres fills cal que la família aporti: una recepta o informe del metge o metgessa on consti el nom de l’alumne/a, la pauta i el nom del medicament que ha de prendre.
Només si és imprescindible, es donarà el medicament en horari escolar, seguint la pauta que ens ve donada per l’administració.
Per tal de seguir un control de les al·lèrgies cal que ompliu el full de control d’al·lèrgies . La Lola és la persona que us facilitarà d’imprès, només si és necessari.
- 9. Celebració d’aniversaris.
Quan s’escaigui l’aniversari del vostre fill o filla el celebrarem a l’aula amb tots els companys. Per nosaltres és important la previsió per tant us demanem que anticipadament comuniqueu a la tutora el dia de la celebració.
El moment de triar el què portar per obsequiar als companys/es cal que tingueu present:
- Escollir pastís o llaminadura en cap cas ambdues coses.
- Que sigui fàcil de repartir.
- Que agradi majoritàriament als nens/es.
10. Puntualitat
Us voldríem demanar que respecteu l’hora d’entrada i de sortida de l’Escola, ja que la falta de puntualitat perjudica el bon funcionament de les aules.
La porta s’obrirà puntualment a les 8:30h. i es tancarà a les 8:40h.
La sortida de la tarda és a les 3.30h. Si a partir de les 3.45h. no heu pogut arribar a recollir al vostre/a fill/a, aleshores anirà al servei de mainadera amb el cost econòmic corresponent.
11. Bata
Els alumnes de Parvulari i de Cicle Inicial porten bata per fer les activitats a l’aula.
A 3r la porten només a l’hora de dinar i a l’estona de plàstica.
A partir de 4t s’utilitza exclusivament per a la classe de plàstica. És imprescindible tenir la bata a l’escola per poder fer còmodament les activitats que ho requereixen.
La bata, els jerseis, abrics, anoracs… han d’anar marcats amb el nom i cognom, també han de tenir una cinta o goma llarga per poder-ho penjar.
De P3 a 2n es dóna la bata per rentar el dimecres i divendres. De 3r a 6è, si cal, només els divendres.
12. Educació Física
Per a fer l’activitat d’educació física cal tenir en compte que:
A C. Inicial han de portar una samarreta de recanvi i una tovalloleta.
A C. Mitjà i Superior han de portar samarreta, mitjons i tovalloleta petita.
Caldria que portessin el recanvi en una bossa a la motxilla i tot marcat amb el nom.
13. Ajuts de llibres i material didàctic
Es poden demanar ajuts per a l’adquisició de llibres i material didàctic complementari per a l’alumnat de Primària. Hi ha temps per emplenar els fulls fins el dia 30 de setembre
La família que vulguin sol·licitar-la cal que emplenin els fulls que tenim a l’escola (demaneu a la Lola).
14. Tramesa de papers.
Sempre que des de l’escola us hàgim de fer arribar alguna informació ho farem coincidir els dimecres.
Per tant, fora important que el mateix dimecres al vespre comentéssiu amb el vostre fill o filla si porta alguna comunicació de l’escola per així agafar l’hàbit de lliurar els papers. Tots els fulls us els fem arribar amb una carpeta petita de color.
15. Telèfon i correu electrònic de l’AMPA.
Us recordem que si teniu necessitat de comunicar amb la Mercè de l’AMPA utilitzeu el número directe: 93.491.39.88. També teniu a la vostra disposició una adreça de correu electrònic: ampalavinia@gmail.com i la web www.edu365.com/ampalavinia.
Barcelona, setembre de 2011