SCHOOL GARDENERS

This course we have an important task in the school, taking care of all the indoor plants. We have to do different things such as water the plants, transplant them if it is necessary, remove dead dry leaves, etc. Victor will help us to do all this gardening tasks so we can practice English language while taking care of the plants.

ELS JOCS TRADICIONALS

En el marc de la Festa Major que celebrem a l’escola, els nens i nenes de primer hem fet el projecte els jocs tradicionals.

Hem demanat als nostres pares, mares i avis que ens ajudin, i ens han estat de gran ajuda. Per dur a terme el projecte ens hem organitzat per grups i hem preparat 10 jocs entre les dues classes de primer.

Tots els nens i nenes de l’escola han gaudit dels nostres jocs i ens ho hem passat tots molt bé.

CONSIGNES DE CARNAVAL

ELS NENS I NENES DE PRIMER HEM GAUDIT DE LES CONSIGNES QUE ENS HA PREPARAT EL CARNESTOLETES D’AQUEST ANY.

DILLUNS VAM ARRIBAR A L’ESCOLA AMB PIJAMA, VA SER GENIAL. DIMARTS LES NOSTRES CARES EREN MOLT DIVERTIDES, IGUAL QUE DIMECRES ELS NOSTRES PETINATS. L’ÚLTIM DIA PORTAVEM LA ROBA AL REVÉS I ENS VAM FER UN FART DE RIURE!