LA SINIA A CASA (27-29 ABRIL)

Benvolgudes famílies de 1r,

Comencem una nova setmana a casa, ja en són moltes. Aquesta setmana és de tres dies, dijous i divendres són dies de festa escolar i no hi haurà vídeo trobades. Aprofiteu per gaudir de les estones de sortir al carrer.

A continuació us adjuntem el full de tasques per a la setmana del 27 al 29 d’abril:

HEM TREBALLAT ELS JOCS TRADICIONALS!

En el marc de la festa major de l’escola hem estat treballant els jocs tradicionals. Vam fer cerca de jocs, els vam provar i vam pensar quins serien els més adequats per a la festa major de La Sínia.

A partir d’aquí vam fer grups i cada grup es va encarregar de preparar-ne un i fer la fitxa del joc.

Us deixem un codi qr perquè veieu el resultat final de la nostra feina!

DESCOBRIM LES DENTS

Ja fa dies que ens hem endinsat en el projecte de LES DENTS.
Després de fer-nos preguntes, buscar informació, investigar, experimentar ara ja som uns experts en el tema.

Com a producte final anirem a la classe de 3r a explicar tot el que hem descobert.

Aquí us deixem algunes fotos de tot el procés.