Aquí teniu les fotografies dels nens i les nenes de P5, del dia que vam fer panellets ajudats pels nens i nenes de cinquè de l’escola. Nosaltres ens ho vam passar d’allò més bé!!
I torna a tocar anglès a primer! Cada dia introduïm els dies de la setmana en anglès a través de les rutines d’aula. Normalment, els aprenem amb aquesta cançó!
Durant la setmana de la Castanyada l’alumnat d’Educació infantil va fer panellets. El divendres dia 28 d’octubre ens va visitar la Castanyera, que va portar castanyes torrades per a tothom. Mmm!!” Castanya torrada i calenta que escalfa la mà i el ventre”
El divendres 28 d’octubre, l’alumnat d’Educació primària de la nostra escola va celebrar la festa de la castanyada amb una representació teatral de l’alumnat de sisè. En acabar la representació van menjar castanyes torrades. Aquí teniu un vídeo de la festa.
El conte és molt important per als nens a l’hora d’adquirir una segona llengua, gràcies a ell revisem vocabulari i consolidem estructures lingüístiques, normalment de manera inconscient i a través de la repetició. Aquí teniu de nou a alumnes de primer que gaudeixen d’aquesta historia anomenada “There was an old lady who swalloed a fly”, si voleu treballar-la a casa, aquí teniu l’enllaç amb la cançó oficial.
Mireu el vídeo
A l’hora d’anglès, els nens i nenes de primer dediquem una sessió setmanal al desdoblament de grups; això ens permet treballar al detall aspectes de la llengua anglesa i donar més oportunitats d’expressió a cada alumne/a. Aquí tenim alguns alumnes de primer participant en un bingo molt divertit i que els fa contar en anglès!
Mireu el vídeo.
Després d’unes setmanes d’assentament al nou centre ja tornem a publicar noves entrades al bloc de la nostra escola. A partir d’ara anirem publicant fotografies i vídeos de les activitats que fan els vostres fills i filles.
Com ja sabeu, ens agrada que col·laboreu escrivint comentaris als articles que publiquem.
Fins ara!
Aquest dilluns L’escola La Bòbila ha celebrat l’acte de promoció de l’alumnat de sisè al centre cultural de Cambrils. Durant l’acte els nostres alumnes s’han endut un bon grapat de sorpreses i una d’elles és aquest vídeo que els mestres els hem preparat.
Esperem que us agradi i felicitats a l’alumnat de 6è que el proper curs ja estarà a l’institut!!!
Aquest curs els dofins i les balenes han iniciat la “Capseta Viatgera”, un recurs per treballar l’expressió oral i escrita a l’aula. Partint de la visita setmanal que fa la capseta a casa d’un nen o nena han despertat així la curiositat i l’interès pel llenguatge oral.
El passat 31 de maig el nostre alumnat de cicle superior va fer activitats aquàtiques al Club Nàutic de Cambrils, com vela i piragua. L’activitat “Bateig de mar” està emmarcada dins l’àrea d’educació física. Aquí en teniu una petita mostra!!
Divendres dia 3 de juny l’escola va celebrar la cloenda de les II Jornades interculturals d’aquest curs . Tot l’alumnat de l’escola va cantar i interpretar cançons de diferents països. A sota en teniu els vídeos.Esperem que us agradin!!
Els nens i les nenes de P3, “Els Pops” i “Les Meduses”, han treballat durant tot aquest curs el projecte sobre el propi cos: “El Kuais”.
Aquí els teniu amb el ninot sencer, que anomenem “Kuais”, ara que ja té totes les parts del seu cos. Setmana a setmana, durant tot el curs escolar, cada part del cos ha arribat a les aules de P3 dins una “caixa màgica” que baixava de les estrelles, i ara per fi, ja tenim el nostre amic “Kuais” complet.
Amb aquest projecte l’alumnat de P3, a més de reconèixer les principals parts del propi cos, ha treballat hàbits de cura personal, d’higiene i de neteja, així com educació per la salut i la no discriminació per raons de sexe. [kml_flashembed movie="http://blocs.xtec.cat/labobila/files/2011/05/kuais.swf" width="400" height="300" wmode="transparent" /]
Després d’haver estat treballant els aliments, la Vivian i la Zineb de tercer han anat de compres al mercat de l’aula d’acollida de la nostra escola. Han estat treballant de manera activa, constructiva i divertida, i els ha agradat força. Aquí en teniu el vídeo.