“JOCS DEL MEDITERRANI TARRAGONA 2017 I REUTILITZACIÓ DE MATERIALS PER A LA REALITZACIÓ DE LES DISFRESSES”
Aquest any el tema escollit pel Carnaval ha sigut els esports. S’han seleccionat alguns dels principals esports dels Jocs del Mediterrani que tindran lloc a la província de Tarragona l’estiu del 2017.
Cada nivell s’ha disfressat dels següents esports i hem utilitzat els materials reutilitzats que us descrivim. Mireu, mireu!!
P3 – Animadors/res d’esports: Disfressa elaborada amb pompons. 100 unitats i medalles 25 unitats. Les bosses s’han reutilitzat de les bosses i perruques del “cotilló”. Han reutilitzat en total 125 objectes.
P4 – Boxejadors i gimnastes: Ells amb dessuadora i guants de boxa han reutilitzat 250 papers d’embolcalls de caramels i bombons per fer els cinturons i les gimnastes amb les seves faldilles i cintes han reutilitzat 54 retoladors i serpentines = En total 304 objectes reutilitzats.
P5- Halterofília: Forçuts i forçudes que aixequen peses fetes amb rotlle de paper de cuina 50 + plats + Cds 100. També han reutilitzat les anelles de refresc 100 per fer les sivelles dels cinturons = En total han reutilitzat 250 objectes.
1r – Equitació: Per decorar les seves jaquetes han reutilitzat botons 112 + ampolles de plàstic 56 + cintes de regal per fer els cavalls = En total han reutilitzat 168 objectes.
2n – Bussejadors: Han fet les seves ulleres amb els culs de les ampolles de plàstic 96 + canyetes per les antenes 96. Ampolles de plàstic per fer les bombones 48 i han aprofitat les escumes dels estoig per les aletes 96 = En total han reutilitzat 336 objectes.
3r i 4t – Tir al arc: Disfressa que consta d’una diana i un arc fet de paper de diari embolicat i pintat. Per les fletxes han reutilitzat retoladors 102 + les plomes de la Mona 102 = En total han reutilitzat 204 objectes.
5è – Surfistes amb una taula de surf feta de cartró 50 + unes onades elaborades amb les escumes dels estoigs 50 = En total han reutilitzat 100 objectes.
6è – Atletisme: dorsals fets amb les escumes dels estoigs 46 + les medalles 23 decorades amb les anelles dels refrescs + 644 + 23 cintes = En total han reutilitzat 736 objectes.
VOLEU SABER QUANTS OBJECTES HEM REUTILITZAT EN LA REALITZACIÓ DE TOTES LES DISFRESSES DE L’ESCOLA?
2.223 objectes reutilitzats!!!