L’alumnat de 3r som els encarregats de realitzar totes les tasques necessàries pel bon funcionament de l’hort de la nostra escola: plantar, regar, mesurar com creixent les hortalisses i els fruits que hi plantem, treure les males herbes amb el rastell, adobar i finalment de recollir la collita.
A l’hort hi portem les càpsules de Café on les buidem i llancem el Café directament damunt la terra de cultiu com adob natural.
També observem els nostres arbres fruiters (pruner, caquier, nesprer i cirerer) ,com van canviant al llarg dels diferents trimestres (si cauen són de fulla caduca i si es queden a l’arbre de fulla perenne), en quina època de l’any tenen més o menys fulles, quan floreixen i quan comencem a tenir els fruits. Un cop madurs ens els mengem.
Aquest setembre passat en vam menjar els tomàquets de l’hort amanits amb oli i sal ja que estaven ben madurs.
També hem recollit julivert i pastanagues que ens hem emportat cap a casa per menjar-ho amb les nostres famílies.