Educació Vial

L’alumnat de sisè de la nostra escola va participar al llarg d’una setmana en el programa d’educació viària de la policia local de Cambrils. En concret van ser quatre sessions teòriques per a treballar “les conductes segures vers les conductes de perill”  i una sessió pràctica de circulació amb bicicleta pels carrers de la població, fent especial incidència en la correcta utilització dels carrils bici.

Veieu-ne algunes fotografies.

Internet Segura

Internet és un lloc ple d’oportunitats per als menors, on poden aprendre, comunicar-se o jugar. Però també hi ha alguns riscos i consells de seguretat que han de conèixer per evitar problemes. Per això els Mossos d’Esquadra van venir a l’escola a fer una xerrada als nens i nenes de cinquè i sisè.
L’objectiu de la xerrada va ser que l’alumnat tingui consciència dels riscos que corren quan es connecten a pàgines com el Facebook, chats o quan utilitzen programes com el Messenger.[kml_flashembed movie="http://blocs.xtec.cat/labobila/files/2011/02/internet.swf" width="400" height="300" wmode="transparent" /]

L’erosió

L’alumnat de sisè està treballant l’erosió del relleu. Aquí teniu un vídeo que us ajudarà a entendre una mica més com funciona l’erosió.

L’erosió pot ser hídrica, eòlica, glacial o marina, però també la pot provocar l’acció humana. L’espai “Méteo K” ho descobreix en aquest capítol
Edu3.cat