LA MARATÓ DE TV3: “UNA FOTO SOLIDÀRIA”

Aquest any, l’Escola la Bòbila torna a ser solidària amb la Marató de TV3; sota el lema “una foto solidària” s’ha organitzat una activitat que consisteix en la realització de fotografies dels alumnes per grups de classe decorades amb motius nadalencs.
Les famílies de l’alumnat podran comprar aquestes fotos i així quedar-se amb un bon record, i alhora, ajudar a recaptar beneficis per a La Marató de TV3.
Diumenge 19 de desembre a les 10 del matí, La Marató de TV3 tornarà a encendre els llums del plató per oferir un programa en directe de 15 hores. Aquest any el tema que centrarà l’edició seran les lesions medul·lars i cerebrals adquirides.
El sistema nerviós central és el gran centre processador del cos. Està format pel cervell, el cerebel, el bulb raquidi i la medul·la espinal. Una lesió al cervell o a la medul·la pot alterar-ne el funcionament i condicionar de manera notable la vida d’una persona. Molts afectats queden greument discapacitats i necessiten l’ajuda constant de la família.
Aquestes lesions apareixen de manera sobtada, i gairebé el 80 per cent tenen un origen traumàtic. Les causes més habituals són els accidents de trànsit, esportius i laborals. Algunes malalties, com els accidents vasculars cerebrals o certs tumors
també poden causar aquests tipus de lesions.
Així doncs, La Marató 2010 fomentarà la recerca biomèdica i els fons recaptats permetran avançar en la recerca sobre les lesions medul·lars i cerebrals adquirides.
[kml_flashembed movie="http://blocs.xtec.cat/labobila/files/2010/12/marato.swf" width="400" height="250" wmode="transparent" /]

Un pensament a “LA MARATÓ DE TV3: “UNA FOTO SOLIDÀRIA””