Els blocs que trobareu a continuació es duran a terme de manera paral·lela de 11:15 a 12:45 en les aules que s’indicaràn de l’escola Jungfrau.
Experiències
Experiències 1
Tots som importants, el repte del Poble de les Lletres!
Pere Pifarré i Anna Fontelles. Escola Maristes i CREDA (Lleida)
OrienTA’C: obrint les portes de l’aula a l’escola.
Prudens Martínez i Maria Masjuan. CEE Les Aigües (Mataró)
Jugar a classe de socials: Experiències de gamificació: anàlogica i digital.
Maria Sabiote. Escola Nostra Sra de l’Assumpció (Badalona)
Experiències 2
Aprendre per poder comunicar.
Joan Alcaraz Pérez i Immaculada Sala Martinez. Institut Eugeni d’Ors (Hospitalet de Llobregat)
Obrir les portes de l’aula d’educació especial a les tauletes táctils i els mòbils.
Ricard Barnés i Mariona Castells. EMEE Virolai (Cornellà de Llobregat)
Personalitzar l’aprenentatge amb les TAC [Títol provisional].
Rosa Clar i Meritxell Formiga. Institut de Tordera (Tordera)
Experiències 3
Inclusió de dispositius mòbils als ambients d’aprenentatge: un projecte per personalitzar i enriquir les maneres d’aprendre.
Laura Bassas i Anna Vicens. Escola Paco Candel (l’Hospitalet de Llonregat)
“CACEM” informació per saber d’història!
Pilar Navarro i Lourdes Torner. CEE Les Aigües (Mataró)
Experimentem, descobrim i aprenem junts amb dispositius digitals: un projecte inclusiu de ciències.
Jordi Busquets i Teresa Lobera. Institut Ventura Gassol (Badalona)
Experiències 4
Aprendre per ensenyar, ensenyar per aprendre.
Montse Blasi. Escola M. Àngels Anglada (Figueres)
Les abelles robot, un recurs per l’aprenentatge multinivell.
Maria Noguera, Jordi Majó i Irma Pigrau. CEE El Palau (Girona)
Qüestionaris per aprendre els uns dels altres.
Pedro Antonio Fàbrega. Escola Angnès Armengol (Sabadell)
Experiències 5
Una ràdio per tothom.
Eva Legido i Pilar Calvo. Escola Margarida Xirgu (Badalona)
Transformen l’entorn de jardineria per fer-ho més accessible:Identifiquem les plantes amb codis QR.
Laura Heredia, Segi Guerra i Sergi Miralles. Centre Maregassa (Badalona)
Transformem el nostre entorn d’aprenentatge: L’Scratch en un projecte interdisciplinari de Primària.
Francisco Romero i Juan José Ortega. Centre Educatiu FAX (L’Hospitalet de Llobregat)
Tallers
Taller 1
Gamificació: una proposta per atendre la diversitat a l’aula a través del joc.
Ignacio Maté. Institut Barres i Ones (Badalona)
Taller 2
Lectures augmentades: noves experiències literàries a la biblioteca.
Albert Correa i Joan Calvo. Escola Sant Andreu (Badalona)
Taller 3
Narració i creativitat amb ScratchJr.
Joan Abad. Escola Ventós Mir (Badalona)
Taller 4
El jardí de la geometria: aprendre junts, col.laborar i crear un espai de formes geometriques.
Xavier Rosell i Maria Ferrer. Consorci d’Educació de Barcelona
Taller 5
Mobile History Map i Geobiografies.
Fèlix Tejero i Anna Piñero. Àrea TAC