Conèixer Barcelona amb el book-creator.
Sira Casbas (Escola Ramon Llull. Barcelona)

L’experiència tracta de l’ús de l’aplicació Book Creator per realitzar adaptacions personalitzades. Concretament en aquest cas, els nens treballen Barcelona: el barri i districte de l’escola, els districtes de Barcelona i el Modernisme a Barcelona. L’adaptació la realitzem per un alumne amb TEA que té moltes dificultats per accedir a les activitats en format pape .

Instruments actuals de l’antiguitat, un projecte inclusiu intercentres.
M. Josefa Sánchez (Escola Eulàlia Bota. Barcelona) i M. Araceli Segué (Institut Dr. Puigvert. Barcelona)

Des de cadascun dels centres vam treballar per projectes en el desenvolupament del projecte intercentre “Instruments actuals de l’antiguitat”. Es fa cerca i recollida d’informació, construcció digital i programació a l’Ateneu de Fabricació Digital, programació amb Scrath i targetes Makey makey…
I, per acabar tot el projecte, es fa amb un concert.

MusicTAC: Giravoltes.
Vanesa Martin (Escola Santa Agnès. Santa Agnès de Malanyanes)

Iniciativa que sorgeix a partir del grup de treball MusicTAC a través del CRP Maresme- Vallès Oriental I. El seu objectiu principal és crear una base de dades de balls i danses referenciades mitjançant la plataforma MHM.
El projecte permet a l’alumne investigar els orígens, costums i arrels dels balls i danses properes al seu territori i, paral·lelament aprendre-la a ballar o dansar endinsant-se en l’ús de les noves tecnologies.