Experiències A1

ANATOMY 4D, una visió diferent del nostre cos!.
Pere Pifarré (Maristes Montserrat Lleida)

L’experiència és l’ús de l’aplicació ANATOMY 4D per afavorir l’aprenentatge del nostre projecte del cos humà. L’anatomy 4D és una aplicació de realitat augmentada on els nens vam poder valorar, com a procés de cloenda del Projecte del cos humà, moltes de les hipòtesis que es van plantejar inicialment en aquest projecte. L’ús d’aquesta aplicació va afavorir l’aprenentatge i la directa observació de l’interior del nostre cos (músculs i esquelet) així com òrgans importants com el cor.

El Kahoot, eina d’aprenentatge.
Raquel Juan i Mar Castán (Escola Pere Vila. Barcelona)

L’app impulsa el treball col.laboratiu, la reflexió i les aportacions individual, el que contribueix a la millora dels aprenentatges.

El llenguatge de programació i la robòtica com a eina per a la inclusió.
Helena Alsina i Glòria Vargas (Escola Mercè Rodoreda. Barcelona)

Es presenten les activitats en programació i robòtica realitzades al centre, amb tallers internivells. Un d’aquest tallers, tant a CS com a CM és sobre programació i robòtica. També es realitza programació amb SCRATCH a cicle superior en anglès.

Tornar al bloc d’experiències i tallers