VII Jornada de robòtica a l’Institut Sant Andreu

L’Institut Sant Andreu va organitzar la VII jornada de robòtica el passat dia 3 de juny. En aquesta edició com a novetat s’ha incorporat per primer cop la visita a la jornada els alumnes de sisè de primaria de les escoles Mercè Rodoreda, Santiago Rusiñol i Víctor Català.

Durant el matí, els nostres alumnes i més de 80 alumnes de les escoles Mercè Rodoreda, Santiago Rusiñol i Victor Català van participar en els tres espais creats per realitzar diferents activitats de programació, robòtica, control de dispositius i fira de projectes.

Els alumnes de 6è de primària van realitzar uns reptes de programació i també van controlar els nostres robots per les pistes i finalment van conèixer els projectes realitzats per alumnes de 4ESO i Batxillerat. Cal destacar la participació d’un grup de 8 alumnes del Mercè Rodoreda que van participar activament amb la seva estació de PRO-BOT, fent figures geomètriques.

Novament, la jornada va ser un èxit de participació i cal agrair la coordinació del nostre alumnat de batxillerat que en tot moment guiava i explicava els diferents espais i projectes com la impressora 3D o la gravadora làser. Tots van disfrutar i van aprendre moltes coses amb una fitxa d’activitats prevista per a l’ocasió.

Aquesta il·lusió mostrada per tot l’alumnat present ens motiva per seguir innovant en aquesta jornada de robòtica.

Gràcies a tots per fer possible aquesta trobada primària-secundària. Agraïm també la visita dels experts tecnològics del centre de recursos de Nou Barris, Consorci d’educació i CESIRE.

Enllaç amb l’Escola Victor Català

Vols recordar que passava el 2015?

Visita el vídeo de la VI jornada