Calendari de fi de curs

INFORMACIÓ SOBRE EL CALENDARI  DE FINAL DE CURS

Curs 2015/2016

Dimarts 21 de juny.                 9:00     Avaluació final extraordinària 2n  Batxillerat.

Actes de comiat del curs, per nivells, a la sala d’actes, i lliurament dels reconeixements dels companys i companyes:

10:00               1r d’ESO (SALA D’ACTES)

11:00               2n d’ESO (SALA D’ACTES)

12:00               3r d’ESO (SALA D’ACTES)   1r Batx (AULES)

Preparació de l’acte de comiat de 4t d’ESO. Al llarg del matí amb els tutors.

Dies 22, 23 i 27 de juny.           Sessions d’avaluació final.

Dilluns 27 de juny.                       Lliurament de notes a 1r d’ESO a les 18:00 amb l’assistència de les famílies.

Dimarts 28 de juny.                    Lliurament de notes, de les tasques de recuperació d’estiu i del calendari de les proves del

setembre i del  reconeixement de les excel·lències.

9:00                 2n d’ESO

9:30                 3r d’ESO

10:00               4t d’ESO

10 :30              Batxillerat

18:00          Acte de final de curs de 4t d’ESO amb un  càtering al pati de l’institut.

Dimecres 29 de juny.               9:00 a 11:00     Reclamació de notes per part de l’alumnat.

1 i 2 de setembre.   Proves extraordinàries de recuperació i lliurament al professorat dels deures d’estiu.

Es lliurarà el calendari amb les notes finals.

INFORMACIÓ SOBRE EL CALENDARI  DE MATRÍCULA juny i juliol 2016

2n ESO (tot l’alumnat que ha cursat 1r d’ESO aquest curs, encara que estigui pendent de les proves extraordinàries, que ha confirmat plaça)

DIMARTS 28 DE JUNY

3r ESO (tot l’alumnat que ha cursat 2n d’ESO aquest curs, encara que estigui pendent de les proves extraordinàries, que ha confirmat plaça)

DIMECRES 29 DE JUNY

4t ESO (tot l’alumnat que ha cursat 3r d’ESO aquest curs, encara que estigui pendent de les proves extraordinàries, que ha confirmat plaça)

DIVENDRES 1 DE JULIOL

1r BATXILLERAT (alumnes de l’institut Sant Andreu que han cursat 4t d’ESO, encara que estiguin pendents de setembre)

DILLUNS 4 DE JULIOL

2n BATXILLERAT (alumnes de  l’institut Sant Andreu que han fet 1r de batxillerat, encara que estiguin pendents de setembre)

DIMECRES 6 DE JULIOL

BATXILLERAT (alumnes que s’incorporen a l’Institut Sant Andreu d’altres centres)

DEL 6 AL 12 DE JULIOL

HORARI D’OFICINES: 9:00 a 13:30.