Institut Sant Andreu finalista en els App Awards 2016 amb el treball de J.Gharibyan, C.Pan, X. Liu i P.Arjonilla

L’Institut Sant Andreu ha sigut finalista en els AppAwards de la Categoria Internet de les coses, robòtica i control de dispositius (ESO), amb l’aplicació Happy Carrot de les alumnes de 4t d’ESO Janna Gharibyan, Cristina Chenxi Pan, Xiao Liu i Paola Arjonilla, treball tutoritzat per Jaume Dellunde i Òscar Amorós en les matèries optatives d’Informàtica i Tecnologia.

mSchools App Awards 2016 és un concurs on es reconeix la labor realitzada per estudiants, docents i escoles durant el curs de mSchools App Education 2015-2016. A l’hora d’atorgar els premis es valora la creativitat, la coherència i el desenvolupament tècnic en el disseny i el desenvolupament d’aplicacions per a dispositius mòbils.

Veure les bases del Concurs

Les participants durant aquest dia 4 de juny de 2016, a l’Auditori de Barcelona, van exposar des d’un estant el seu treball al públic visitant, i van presentar una exposició oral de l’aplicació davant del jurat i públic assistent. Tota una experiència molt enriquidora!