Tot el cicle

TALLERS SANT JORDI22

Sant Jordi, Dia del Llibre i la Fira de les Roses, símbols de la cultura i l’amor, i un dels moments més especials de l’any.

Aquest any la diada de Sant Jordi va ser un dissabte. Tot i això, a cicle inicial ho hem volgut celebrar igualment.

El divendres, 22 d’abril, després de pati vam començar els tallers. Va ser molt divertit i ara us volem ensenyar les manualitats que vam fer. Ho voleu veure??

Esperem que vosaltres també tinguéssiu una diada de Sant Jordi tan viscuda com nosaltres.

A continuació, us deixem un conte que parla sobre la llegenda de Sant Jordi. Desitgem que us agradi.  😉

TEATRE EN ANGLÈS: “GEORGINA AND THE DRAGON”

El passat divendres, 1 d’ abril, els nens i nenes del cicle inicial vam anar al teatre Círcol Catòlic, de Badalona, a veure una obra en anglès titulada Georgina and the dragon. Ens explica com la protagonista, Georgina, és una nena que li agrada ajudar. Per tant, quan el rei li explica que pirates, vikings i un terrible drac assetjen el seu regne, de seguida s’hi vol implicar.

Amb moltes cançons i participació dels infants des dels seus seients, van gaudir d’ un espectacle interessant i divertit alhora que practicaven l’anglès de manera més lúdica.

Us deixem unes fotos de la sortida.

Fins aviat, famílies!

Equip de Mestres del C.I.

CARNAVAL

Aquesta setmana, els alumnes i mestres hem celebrat el Carnaval a l’Escola. Des de divendres la Reina Carnestoltes ens ha anat enviant diferents consignes que tots i totes hem esperat amb gran il·lusió.

A Cicle Inicial hem preparat diferents manualitats per a deixar el nostre passadís ben bonic.

A continuació, us deixem un conte ben divertit que parla del Rei Carnestoltes i la Vella Quaresma.

Cliqueu sobre aquestes imatges i passeu una bona estona jugant i descubrint cosetes molt interessants sobre el CARNAVAL.

Desitgem que us agradin!!

I per fi va arribar la tarda de divendres. Ens voleu veure??

JA ARRIBA L’HIVERN

Avui 21 de desembre arriba l’hivern i us volem donar un llistat de recursos per a que gaudiu aquestes vacances fent algunes d’aquestes activitats ben divertides.

• L’hivern ha arribat. cançó Dàmaris Gelabert

TALLERS CASTANYADA

El passat divendres, 29 d’octubre, els nens i nenes de Cicle Inicial vam fer uns tallers molt divertits sobre la tardor, la castanyada i Halloween. En total en vam fer 3 tallers, però tots ben divertits i diferents.

En el vídeo que us hem preparat, comencem veient com els alumnes de 1r fan unes carotes amb pintura verda del terrorífic monstre Frankenstein amb l’Asun i l’Esther. Després, veureu com els nens i nenes de 2n A elaboren un arbre de tardor xulíssim amb la Bea i el Pablo. I per acabar, us ensenyem com els infants de 2n B fan unes casetes ben boniques d’alguna bruixa avorrida perduda per la nostra escola.

Una tarda diferent, divertida i fantasmagórica on ens ho vam passar d’allò més bé.

I com diem tradicionalment… Truco o trato? jejejeje!! 😉

Mireu, mireu… No tingueu por!!  😆

JA HA ARRIBAT LA TARDOR

La tardor és època de passejades per muntanyes i boscos plens de fulles seques. Molts fruits estan en el seu punt òptim i els animals es preparen pel fred de l’hivern tot emmagatzemant el seu menjar

Aviat arribarà la pluja i el fred. Els dies s’escurçaran i les nits seran més llargues. També és època de tornar a l’escola, de preparar la festa de la Castanyada o si t’agrada més la de Halloween.

Aquí us posem una cançó molt bonica de la tardor.

Hola, a tothom!
Aquest és l’espai dedicat als més petits d’educació primària de l’escola Pau Picasso. Aquí podreu veure les activitats, sortides, informacions i d’altres coses interessants que realitzem els alumnes de 1r i 2n cada dia al cole. Animeu-vos i aneu mirant el bloc del nostre cicle.