Tot el cicle

CONCERT DE NADAL

Els nens i nenes de Cicle Inicial vam fer el Concert de Nadal a l’escola. Desitgem que us agradi!

1r A

1r B

2n A

2n B

TALLERS CASTANYADA

El passat 31 d’octubre a la tarda els alumnes de Cicle Inicial vam fer tallers de manualitats relacionades amb Halloween.

En vam fer sis de diferents i ens vam barrejar nens i nenes de totes les classes. Carbasses, fantasmes, aranyes, mòmies… Ens van acompanyar tota la tarda, jejeje!!

Què bé ens ho vam passar!!

Ja sabeu… Truco o trato?  😆

Projecte Innovamat

Hem iniciat a Cicle Inicial el projecte Innovamat. Es tracta de treballar les matemàtiques amb metodologia activa, activitats contextualitzades i material manipulable, elaborat per diversos professors de Didàctica de les Matemàtiques de la Universitat Autònoma de Barcelona. El material compta amb una app anomenada Mathville, que a partir d’activitats divertides permet registrar i informar de l’estat d’aprenentatge de cada nen/a.

ELS INVENTS

Estimades famílies!

Els nens i nenes de Cicle Inicial hem començat el nou curs amb molta il·lusió i hem tingut, amb l’ajuda de les mestres, una idea fantàstica. Voleu saber quina ha estat?

Doncs hem pensat que seria una molt bona idea treballar i aprendre coses sobre els INVENTS.

Ens espera un curs ple de sorpreses, de màgia i de il·lusió. Ens voleu acompanyar?

Per començar, us convidem a veure el conte “Millor que millor”.

Desitgem que us agradi!! 😉