Tot el cicle

DIUEN QUE… PEL CARNAVAL TOT S’HI VAL!!  😎

El Carnestoltes és una festa mòbil que se celebra set setmanes després de la primera lluna plena passat el solstici d’hivern, precedint el cicle de la Quaresma. Durant la setmana de Carnestoltes la disbauxa i la festa envolten les activitats quotidianes de l’escola.

Cada dia, el Rei Carnestoltes ens ha proposat portar un complement divertit i el divendres vam haver de venir vestits amb una disfressa relacionada amb el CIRC.

TARDA DE JOC

Tots els nens i nenes del cicle inicial han gaudit tota una tarda jugant plegats amb les joguines que ens hi han portat els Reis Mags. Els nens i nenes s’ho han passat d’allò més bé, perquè si hi ha alguna cosa que els agrada és JUGAR!!

I, el fet de poder compartir aquests moments d’esbarjo amb els companys/es encara fa que sigui molt més divertit.

JA ARRIBA L’HIVERN

Falten pocs dies per l’hivern i les tan merescudes vacances de Nadal. 😉

Aquí us deixem algunes cosetes divertides i boniques. Doneu-li un cop d’ull i gaudiu molt.

• CONTE ANIMAT AMB SO: Els bons amics.

• L’hivern ha arribat. Cançó Dàmaris Gelabert

• Llistat de recursos per gaudir aquestes vacances fent algunes d’aquestes activitats ben divertides.

TALLERS DE LA CASTANYADA

El passat dimarts, 31 d’octubre, els nens i nenes de Cicle Inicial vam fer uns tallers molt divertits sobre la tardor, la castanyada i Halloween. En total en vam fer 3 tallers, però tots ben divertits i diferents.

En el vídeo que us hem preparat veureu com alguns alumnes de 1r A, 1r B, 2n A i 2n B fan unes castanyes ben boniques amb l’Asun i la Laura; alguns nens i nenes també van fer una bruixeta amb la seva escombra molt alegre amb el Pablo i el Jose. I, finalment, d’altres nens i nenes van fer unes casetes ben boniques de tardor amb carabasses, mussols i ratpenats, amb el Vicent i la Tania.

Una tarda diferent, divertida i fantasmagòrica on ens ho vam passar d’allò més bé.

I com diem tradicionalment… Truco o trato? jejejeje!!

LA TARDOR JA ÉS AQUÍ!!

Des del passat 21 de setembre hem començat l’estació de la tardor. Us deixem uns vídeos molt bonics per celebrar-ho.

• Conte de la Castanyera (animat amb so).

• Música de TARDOR

• Activitats de TARDOR

Si cliqueu sobre les adreces que us posem aquí sota, podreu gaudir de moltes activitats relacionades amb la tardor i la Castanyada. N’hi ha sopes de lletres, sèries d’elements terrorífics, contes, dites…

LA TARDOR: RECULL DE GENIALLYS

COMENCEM UN NOU CURS!

L’inici d’un nou curs escolar és sempre un moment emocionant i ple d’oportunitats per a tots i totes. Els nens i nenes arriben a les aules amb la il·lusió de retrobar-se, fer nous amics i afrontar nous desafiaments, les famílies estan emocionades per veure’ls créixer i viure noves etapes i, el professorat, està llest per guiar i acompanyar el seu alumnat en tot el procés d’aprenentatge (de molts tipus) un any més.

Per tot això, des del Cicle Inicial volem enviar-vos els nostres millors desitjos perquè tingueu un molt bon curs, ple de ganes, il·lusió i aprenentatges per a tots i totes.