Segon

LA TARDOR A PLÀSTICA

El curs ha començat i la tardor ha arribat. Per aquest motiu els nens de segon estem treballant aquesta estació de forma plàstica. Hem fet diverses activitats, fent servir molts materials. Hem dibuixat, pintat, retallat, enganxat….

En aquestes sessions ens ho passem molt bé i esperem amb molta il·lusió la següent activitat.

TREBALLEM AMB EL PAINT

Aquí teniu un vídeo on podeu veure una mostra de treballs dels nens i nenes de segons fets amb el Programa Paint. Són feines fetes en la classe de Competència Digital, que ens han servit per treballar el ratolí, cerques i manipulació d’imatges, guardar documents en una carpeta, etc.

SORTIDA COSMOCAIXA

El passat dimarts, 20 de novembre els alumnes de segon vam anar de sortida al CosmoCaixa.

Allà vam fer el Taller de Creactivity. La Cristina i la Clara ens van proposar tot un món de creativitat. Vam experimentar a la Zona Mecànica, a la Zona de Vol, a la Zona de l’Electricitat, a la Zona Fosca i a la Zona del Stop Motion. El nostre cervell i les nostres mans no tenen límits.

Després vam visitar les instal·lacions del CosmoCaixa: el Bosc Inundat, una exposició de Robots i la zona dels experiments plena d’estímuls i de reptes.

Encara vam tenir temps de jugar al Pati Central després de dinar.

Gràcies a tots i a totes i fins la propera…

RACONS A SEGON

Els nens i les nenes de segon, us volem ensenyar com fem els racons.

En els racons juguem a construir, pintem estirats a terra, escrivim dictats muts i dibuixos amb paraula. També retallem, enganxem i pintem cares.

Ens agrada molt fer racons!!!!!!

COLÒNIES 2018

EL COS

Els nens de segon hem estat estudiant el nostre cos. En primer lloc hem pogut veure els ossos al laboratori de l’escola i els hem pogut tocar.

Després hem treballat els nostres sentits i hem pogut observar les nostres empremtes.

També hem fet en grups 4 murals del nostre cos: l’aparell respiratori, l’aparell digestiu, l’aparell locomotor i el circulatori. Ens ha agradat molt perquè ho hem fet solets i amb materials molt diferents i originals.