Tot el cicle (curs 21-22)

TALLERS SANT JORDI22

Sant Jordi, Dia del Llibre i la Fira de les Roses, símbols de la cultura i l’amor, i un dels moments més especials de l’any.

Aquest any la diada de Sant Jordi va ser un dissabte. Tot i això, a cicle inicial ho hem volgut celebrar igualment. 

El divendres, 22 d’abril, després de pati vam començar els tallers. Va ser molt divertit i ara us volem ensenyar les manualitats que vam fer. Ho voleu veure??

Esperem que vosaltres també tinguéssiu una diada de Sant Jordi tan viscuda com nosaltres.

A continuació, us deixem un conte que parla sobre la llegenda de Sant Jordi. Desitgem que us agradi.  😉

CARNAVAL

Aquesta setmana, els alumnes i mestres hem celebrat el Carnaval a l’Escola. Des de divendres la Reina Carnestoltes ens ha anat enviant diferents consignes que tots i totes hem esperat amb gran il·lusió.

A Cicle Inicial hem preparat diferents manualitats per a deixar el nostre passadís ben bonic.

A continuació, us deixem un conte ben divertit que parla del Rei Carnestoltes i la Vella Quaresma.

Cliqueu sobre aquestes imatges i passeu una bona estona jugant i descubrint cosetes molt interessants sobre el CARNAVAL.

Desitgem que us agradin!!

 

I per fi va arribar la tarda de divendres. Ens voleu veure??

JA ARRIBA L’HIVERN

Avui 21 de desembre arriba l’hivern i us volem donar un llistat de recursos per a que gaudiu aquestes vacances fent algunes d’aquestes activitats ben divertides.

  • L’hivern ha arribat. cançó Dàmaris Gelabert

TALLERS CASTANYADA

El passat divendres, 29 d’octubre, els nens i nenes de Cicle Inicial vam fer uns tallers molt divertits sobre la tardor, la castanyada i Halloween. En total en vam fer 3 tallers, però tots ben divertits i diferents.

En el vídeo que us hem preparat, comencem veient com els alumnes de 1r fan unes carotes amb pintura verda del terrorífic monstre Frankenstein amb l’Asun i l’Esther. Després, veureu com els nens i nenes de 2n A elaboren un arbre de tardor xulíssim amb la Bea i el Pablo. I per acabar, us ensenyem com els infants de 2n B fan unes casetes ben boniques d’alguna bruixa avorrida perduda per la nostra escola.

Una tarda diferent, divertida i fantasmagórica on ens ho vam passar d’allò més bé.

I com diem tradicionalment… Truco o trato? jejejeje!! 😉

Mireu, mireu… No tingueu por!!  😆

JA HA ARRIBAT LA TARDOR

La tardor és època de passejades per muntanyes i boscos plens de fulles seques. Molts fruits estan en el seu punt òptim i els animals es preparen pel fred de l’hivern tot emmagatzemant el seu menjar

Aviat arribarà la pluja i el fred. Els dies s’escurçaran i les nits seran més llargues. També és època de tornar a l’escola, de preparar la festa de la Castanyada o si t’agrada més la de Halloween.

Aquí us posem una cançó molt bonica de la tardor.

Hola, a tothom!
Aquest és l’espai dedicat als més petits d’educació primària de l’escola Pau Picasso. Aquí podreu veure les activitats, sortides, informacions i d’altres coses interessants que realitzem els alumnes de 1r i 2n cada dia al cole. Animeu-vos i aneu mirant el bloc del nostre cicle.