Festa de l’estiu!

Acabem el curs i tots junts celebrem la festa de l’estiu! Hem fet alguns jocs dirigits on havíem de fer transvasaments amb aigua, i després hem agafat gots, galledes, xeringues… Per mullar-nos entre nosaltres!

Vam quedar ben xops… Però ens ho vam passar pipa!

Per acabar, ens vam estirar a les tovalloles i ens vam menjar un gelat de gel mentre xerràvem i rèiem amb els nostres companys i companyes.

Voleu veure alguns moments? Cliqueu AQUÍ.

Visitem la classe de primer!

El curs vinent ja anirem a primària i això genera moltes curiositats. Hem pensat que fer una visita a la classe de primer i parlar amb els nens i nenes ens ajudaria a estar tranquils.

Ens han explicat moltes coses! Que treballen molt, que han après a fer sumes, a buscar informació pels projectes i també han après a llegir i a escriure.. però que han hagut de practicar molt sovint.


Així que ja veieu, l’any vinent estarà ple de noves experiències i aprenentatges.

P3 Projecte “Els metges i les metgesses”

Durant el tercer trimestre del curs hem estat treballant en la creació d’un racó de joc simbòlic dels metges i les metgesses.

Primer, vam recollir tot el material que vau anar aportant les famílies i el vam classificar. Després, vam elaborar un inventari i un cartell per la nostra consulta. Vam consensuar entre tots/es unes normes de joc, vam organitzar el mobiliari de la sala d’espera i la consulta, vam aprendre els passos a seguir quan ens posem malalts i hem d’anar a l’hospital… I, finalment, vam jugar i gaudir amb el nostre nou racó fent de pacients, infermers, infermeres, doctors i doctores!!!

Durant el transcurs del projecte van anar sorgint situacions que ens van fer aprofundir en altres temes relacionats i així continuar aprenent, com el cos humà per dins, les malalties, la salut…

Ha sigut un projecte amb el que hem estat molt motivats i participatius, i això ha sigut, en bona part, gràcies a la col·laboració de totes les famílies. MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA IMPLICACIÓ!

Cliqueu en el següent enllaç per veure les fotografies que hem anat realitzant des de l’inici del projecte:

https://photos.app.goo.gl/6DXaMetjqzNAd7bZ8

Projecte de P5 sobre l’alimentació

Aquest últim trimestre hem estat parlant a la classe sobre que vol dir una Alimentació Saludable.

Hem treballat la piràmide alimentària, la classificació dels aliments, hem anat a comprar al mercat i ens hem preparat un esmorzar boníssim! A més, hem treballat el càlcul i ens hem introduït en el %

Aquí teniu totes les fotos del procés, però a l’àlbum trobareu el projecte ben documentat.

Bon profit!!

Per veure l’àlbum de FOTOS podeu fer CLICK AQUÍ

L’arquitectura del COAC entra a P5

El Col·legi d’arquitectes de Catalunya ha iniciat una col·laboració amb les escoles de Barcelona. Es tracta de fer entrar l’arquitectura a les aules i en el nostre cas, a P5.

L’Anna és arquitecta i ha volgut ensenyar-nos les figures en dos i tres dimensions a través de la papiroflexia. Ha estat una mica difícil però molt interessant!

  Per veure les FOTOS podeu fer CLICK AQUÍ

 

Anem al PARC DE LES OLORS

Quina millor manera que rebre el bon temps anant d’excursió al Parc de les Olors. Hem passat un dia genial!

Ens han ensenyat a fer un sac d’olors amb espígol, hem fet un passeig per conèixer les diferents plantes aromàtiques, hem fet la nostra planta i… també hem fer un camí sensorial sense sabates!

  Per veure totes les fotos de l’àlbum PODEU FER CLICK AQUÍ

 

A P3 ens endinsem en el món sanitari

La classe dels nens i nenes de P3 estem realitzant un nou projecte, el qual consisteix en la creació d’un racó de joc simbòlic sobre “els metges i les metgesses”.

Estem creant la nostra consulta mèdica i durant el transcurs del projecte ens han anat sorgint dubtes: quins tipus de metges hi ha?, com s’anomenen els diferents estris mèdics i quin és el seu ús?, perquè curen els medicaments?, què és una vacuna?….

Per donar resposta a les nostres preguntes hem convidat a la classe a la Patricia i la Susana, mares d’alumnes del nostre grup i infermeres de professió. Ens han explicat coses molt interessants des de la seva experiència i ens han resolt molts dubtes que teniem! Han sigut unes visites molt enriquidores, us agraïm de tot cor la vostra participació!

No us perdeu la resta de fotografies! Feu CLICK AQUÍ per veure l’àlbum sencer i el vídeo de la cançó de la Reanimació.

Festa de la Biodiversitat

El passat dimecres 22 de maig vam celebrar a l’escola la Festa de la Biodiversitat, i els alumnes d’Educació Infantil vam realitzar diferents tallers:

  • Bossetes aromàtiques amb espígol
  • Tastet d’infusions i pinxito de formatge i tomàquet cherry
  • Relaxació amb massatges

Hem gaudit d’un dia molt especial! Mireu que bé ens ho vam passar…

La resta d’imatges les podeu veure fent click en el següent enllaç: https://photos.app.goo.gl/BKuVafBs6E4ABoh96