La classe de 5è, el mes de desembre, haviem de plantar alls i cebes a l’hort, però el Senyor Antoni ens ha explicat que ara no podiem plantar-ho perquè la terra està molt humida. Ha plogut molt, la terra sembla fang, i les llavors moririen perquè no podrien arrelar. Hem quedat que tornant de vacances, plantarem. Esperem que aleshores la terra estigui en condicions.
La classe de 5è