El dia 25/2/09 els nens de 1r A i 1rB van plantar els espinacs. L’Antoni els va ensenyar les llavors, eren molt petites i blanques.Cada nen va plantar una llavor en un forat, totes alineades.
A continuació, el sr. Antoni els va explicar que les llavors d’espinacs només es reguen un cop a la setmana. També els va explicar que començarien a créixer d’aquí a 15 dies i es podrien menjar d’aquí a 2 mesos.
BubbleShare: Share photos – Find great Clip Art Images.
A l’hivern es planta un tipus d’espinacs especial, perquè si plantéssim els d’estiu es moririen congelats.