Daily Archives: 20 desembre 2008

ALLS I CEBES

La classe de 5è, el mes de desembre, haviem de plantar alls i cebes a l’hort, però el Senyor Antoni ens ha explicat que ara no podiem plantar-ho perquè la terra està molt humida. Ha plogut molt, la terra sembla fang, i les llavors moririen perquè no podrien arrelar. Hem quedat que tornant de vacances, plantarem. Esperem que aleshores la terra estigui en condicions.

La classe de 5è

ENTREVISTA A LA COMISSIÓ DE PARES QUE S’ENCARREGUEN DE L’HORT

Els reporters de l’hort hem tingut l’oportunitat d’entrevistar a la comissió de pares que s’encarreguen del manteiment i del bon funcionament de l’hort. No hem volgut deixar d’aprofitar aquest bloc per mostrar a totes les famílies el seu esforç per tirar endavant un projecte del centre que ens beneficia a tots i a totes.

Us ha agradat participar en l’organització de l’hort de l’escola?
– Sí, molt. Tant participar com que participeu.
Heu viscut tots amb hort a casa?
– Excepte un de nosaltres, sí.
Algunes de les vostres tasques ha estat comprar el material necessari per l’hort?
– Sí, tots els materials: terra, rètols, etc.
– Compreu molt sovint verdures?
– Sí, és clar, les que no tenim a l’hort.
– Us agrada menjar les hortalisses o verdures que plantem a l’hort?
– Sí, són boníssimes (més que si les compres a la botiga), a més són biològiques.
– Us agrada com està a l’hort ara?
– Sí, ens agrada molt.
– Com es va decidir que l’hort seria com és?
– Es va decidir de seguida perquè hi havia moltes hores de sol.
– Ha estat una bona idea fer l’hort de l’escola?
– Molt bona, tan pels alumnes com pels pares.
– D’on va sorgir la idea de fer un hort?
– En Joan, el director, va fer una proposta a les famílies.
– Creieu que als alumnes els agrada l’hort?
– Sí, creiem que els agrada molt.
– Creieu que els alumnes estan aprenent coses noves gràcies a l’hort?
– L’idea és que sí que ho estiguin fent.
– Per què es va posar el gota a gota?
– Per a estalviar aigua, i per què és més pràctic.
– Per què vau dir que sí a l’hort?
– Per què era un projecre nou i ens feia il·lusió. Gràcies per fer-nos l’entrevista i esperem que aprengueu molt amb l’hort. Nosaltres ens hem esforçat pensant en vosaltres, els i les alumnes de l’escola.