Daily Archives: 15 desembre 2008

Els i les alumnes de 2n van a plantar

Els reporters de l’hort hem anat a veure com plantàven faves els nens i nenes de segon.

Abans de començar, l’avi Antoni ha fet uns cinquanta foradets a la terra i els ha regat. Quan han arribat els nens dels dos segons, acompanyats per les mestres, els ha explicat que les verdures naixerien d’aquí a dues setmanes. Es veu que pel dematí les faves s’han posat en remull, amb aigua tèbia, i així ja han començat a absorbir.

Després de tota l’explicació, els nens dels dos segons han anat plantant una fava cadascú. Després han cobert una miqueta el forat amb la llavor dins i han engegat el sistema del gota a gota.