Monthly Archives: gener 2009

VOLEM RECEPTES!!

Benvolguts i Benvolgudes,

Us convidem a enviar-nos receptes vostres, ben bones i casolanes, en les que les verdures que tenim a l’hort en siguin les protagonistes. Us animeu?? Les receptes formaran part d’una secció del bloc que encara no s’ha posat en marxa, però que ja trobeu a la barra lateral de la pàgina.

Creiem que la vostra participació des de casa també és important, així que endavant! Volem receptes, si teniu imatges encara millor!!

Envieu-les a l’adreça de correu: aorellan@xtec.cat

Gràcies!