Els alumnes de 4t hem observat l’hort, i hem realitzat dibuixos tal com el veiem, a continuació podeu veure’n alguns exemples. Cliqueu a sobre per veure la imatge complerta:
COM VEIEM L’HORT
Leave a reply
El dia 5 de maig els nens i nenes de 4t van anar a plantar mongetes. Per plantar-les van fer el següent:
– Forats a terra i cada nen hi tirava una mongeta, fins que a cada lloc hi van quedar quatre llavors.
-Tot seguit hi van tirar una mica de terra.
– Hi aniran a regar els dilluns, dimecres i divendres.
El senyor Antoni també els va explicar quines condicions necessiten les mongetes, i quin és el seu procés de creixement. Després els nens i nenes de 4t li van fer tot de preguntes, van mostrar molta curiositat.