Monthly Archives: juny 2009

5è cullen cebes

Tot i que al principi ens va costar una mica, els alumnes de 5è vam collir les cebes, que ja eren a punt! Amb la pràctica vam descobrir que si abans d’estirar la ceba li fas un gir, s’arrenca en un tres i no res! Qui ho havia de dir!
Un cop tots els nens i nenes de la classe van arrencar una ceba, se la van endur cap a casa, per fer una bona amanida o un sofregit, al gust de cadascú!

6è cullen cols

Aprofitant que les cols de l’hort ja estan a punt per coure, alguns voluntaris de 6è hem anat a collir-les. Com eren tan grans i no n’hi havia per tots, vam decidir partir-les i que tots se’n poguessin portar a casa.

Això d’arrencar les cols no va ser fàcil, però amb l’ajut d’en Biel ho vam poder fer en un tres i no res!