ALLS I CEBES

La classe de 5è, el mes de desembre, haviem de plantar alls i cebes a l’hort, però el Senyor Antoni ens ha explicat que ara no podiem plantar-ho perquè la terra està molt humida. Ha plogut molt, la terra sembla fang, i les llavors moririen perquè no podrien arrelar. Hem quedat que tornant de vacances, plantarem. Esperem que aleshores la terra estigui en condicions.

La classe de 5è

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *