CONSELL D’INFANTS D’IGUALADA 2018-19

Aquest dimecres 14 de novembre a dos quarts de 7 de la tarda, alumnes de diferents escoles d’Igualada, mestres, famílies i l’alcalde de la nostra ciutat, el Marc Castells, ens vam trobar a l’ajuntament per donar la benvinguda al nou curs 2018-19 del Consell de l’Infant d’Igualada.

Els representants de la nostra escola són l’Aura, alumna de 6è, i l’Hugo, alumne de 5è. Feia goig veure’ls asseguts amb la resta de nens i nenes, i molt atents van escoltar la tres propostes que els va encomanar l’alcalde.

La primera proposta consisteix en organitzar o donar idees per preparar la festa dels Infants, que es celebrarà el proper diumenge 25 de novembre al Parc Central.

El segon encàrrec és debatre a les nostres aules i fer un recull de les propostes per part de l’alumnat sobre el civisme de la nostra ciutat. De fet, hauríem de reflexionar com millorar i ser persones més cíviques, per promoure una millor convivència entre els igualadins i les igualadines.

I per finalitzar, i no menys important, la tercera tasca és reinventar o planificar com ens agradaria ampliar el Parc Central. Així doncs, els i les alumnes poden expressar com els agradaria que fos el parc, com es podria dissenyar (estructures, gronxadors, habilitar l’espai per les persones amb mobilitat reduïda, etc).

Ens agradaria que entre l’alumnat i les famílies poguéssiu dir la vostra idea i que se’ns doni l’oportunitat d’escoltar-nos.
Tots plegats podem fer una gran feina. Endavant!

Aquest article s'ha publicat dins de , , General i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.