Cançons de Nadal

Publicat dins de Educació Infantil, Festes, Música, Nadal, P3 La geganta Marcelina, P4 Les àguiles, P5 Els dracs | Deixa un comentari

Coneixem Catalunya?

Els nens i nenes de 4t estem coneixent Catalunya. Hem buscat informació utilitzant diferents fonts i recursos i després de molta feina feta en petits grups hem pogut mostrar davant dels companys tot allò que hem après fins ara. Aquí deixem una petita mostra del resultat final.

Publicat dins de 4t El roure, General, Primària, Projectes | Deixa un comentari

El conte Sioux de la JOSA (Jove Orquestra Simfònica de l’Anoia)

El dia 27 de Novembre els cursos de 3r i 4t hem anat a l’Ateneu a gaudir d’un espectacle musical molt complet. Els joves músics de la JOSA juntament amb 3 actors ens han explicat, representat i tocat la història d’en Thomas; un noi que, amb l’ajuda de la Jane i la construcció d’un tòtem, aprèn a conèixer les seves arrels sioux i un munt de coses més. Ens ha agradat molt veure l’orquestra completa i sentir-la en directe. El seu bon so era impressionant!

Publicat dins de Activitats d'Escola, General, Música, Sortides | Deixa un comentari

Racons a educació infantil

Cada dia al matí de les 9 fins les 10:30 fem racons de lliure circulació.

Feu clic a les diferents imatges per veure les fotos!

Publicat dins de Educació Infantil, General, P3 La geganta Marcelina, P4 Les àguiles, P5 Els dracs | Deixa un comentari

El treball per racons: 2n

Publicat dins de 2n El cirerer, General, Primària | Deixa un comentari

Projecte Europeu Erasmus+

PROJECTE EUROPEU ERASMUS+ AL  GABRIEL CASTELLÀ

“Once upon a time…the sea”

Aquest curs 2018-2019 des del Programa Erasmus+ ens han donat a l’Escola Gabriel Castellà una subvenció per a participar en un projecte europeu conjuntament amb l’escola “Lucian Grigorescu” de Medgidia a Romania, amb l’escola “Agrupamento de escolas de vale de Ovil” de Baiao a Portugal i amb l’escola “Francesco Riso” de Isola delle Femmine (Palermo) a Itàlia.

El nom del nostre projecte és “Once upon a time…the sea”, i com molt bé ens diu treballarem diferents aspectes relacionats amb el mar, durant dos anys, com la seva biodiversitat, els seus fenòmens naturals, la seva ecologia i diferents temes literaris al voltant d’aquest.

En aquest moment del curs ja podem parlar de diferents activitats que s’han realitzat com per exemple la creació de la pàgina al Facebook i l’instagram, un espai a l’e-twinning, per tal de poder fer difusió de les diferents activitats que realitzem. A més, els alumnes de 3r han fet un logo que vam presentar al concurs de logos, i estem fent diferents treballs plàstics al voltant de l’art i el mar per diferents punts de l’escola. També, per tal de conèixer els països de les escoles amb les que treballem des de l’àrea d’anglès s’ha fet un treball de presentació de la nostra escola i regió a la resta i hem rebut la presentació de les altres escoles.  Pel que fa a la vessant més científica, els alumnes de 5è van fer una conferència on-line en directe pels alumnes de les altres escoles sobre el mar Mediterrani, i en van sentir una sobre el Mar Negre i una sobre l’Oceà Atlàntic, havent treballat primer diferents aspectes relacionats amb els fenòmens naturals causats pel mar, la flora i la fauna que hi viu, les extensions dels diferents mars…

Com a activitats que farem aquest curs, ens queda un diccionari gràfic i fonètic sobre vocabulari marí, un concurs de poesia marítima o una exposició d’art marí-nadalenc.

A part de les activitats que es fan en el centre que impliquen a tot l’alumnat, hi ha trobades en les que participem, de moment el passat més d’octubre hi va haver una trobada de planificació a Romania on hi van assistir dues mestres de l’escola, el mes de Març ens visitaran 18 alumnes i 18 mestres dels diferents països participants i el mes de Maig 6 alumnes i 6 mestres de l’escola participaran en una trobada a Romania.

Publicat dins de Activitats d'Escola, Erasmus | Deixa un comentari

QUÈ HI HA A L’ESPAI? QUÈ EN VOLEM SABER?

Publicat dins de 2n El cirerer, Educació Física, General, Primària | Deixa un comentari

ANEM A LA LUDOTECA

Publicat dins de 2n El cirerer, Primària | Deixa un comentari

3r visita l’adoberia de Cal Granotes

La Marwa, el Dani i l’Ossama estan investigant si la feina dels adobers era igual fa 200 anys que ara. Així doncs, el passat dimecres 14 de novembre vam anar tots a Cal Granotes per conèixer com funcionava aquesta indústria aquí Igualada. Pel camí també vam veure les adoberies actuals. Quina diferència!

Publicat dins de 3r El desmai, General | Deixa un comentari

ESCRIVIM LES NORMES DE LA CLASSE

Entre tots pensem i escrivim les normes de l’aula!

Clica a la imatge per donar-hi un cop d’ull!

Publicat dins de 1r El pomer, Primària | Deixa un comentari