Colònies a Vilanova de Sau

Aquest curs els alumnes de l’escola han anat de colònies a Vilanova de Sau. Les activitats són fantàstiques i la companyia també!

Cantata “El nen trapella” a les Comes

Aquest dilluns 18 els nens i nenes de 4t que estàvem a l’escola hem anat a les Comes a cantar “El nen trapella”.  Al matí hem fet una bona caminada per trobar-nos amb la resta d’escoles i fer un assaig general. A la tarda, a dos quarts de 8, hem fet un concert esplèndid! En han acompanyat uns músics i actors que han representat la història i ho hem gaudit molt.

Publicat dins de 4t El roure, Cantata de Quart, Música | Deixa un comentari

Visita a l’institut Milà i Fontanals

El passat 20 de febrer els nens i nenes de sisè vam anar a visitar l’institut Milà i Fontanals.
Com aquest trimestre treballem l’evolució de les màquines, alguns mestres d’allà ens van ensenyar el funcionament d’algunes màquines i, fins i tot, vam veure un motor d’un cotxe desmuntat. Els hi vam fer moltes preguntes i vam agafar molts apunts. Va ser molt interessant!

Cliqueu per veure les FOTOS

Publicat dins de 6è L'alzina, General | Deixa un comentari

Setmana Erasmus+

La setmana del 4 al 8 de març ens visiten mestres i estudiants de Medgidia (Romania), Baiao (Portugal) i Isola delle Femine (Itàlia), amb qui treballem conjuntament el projecte Once upon a time… the sea dins el programa Erasmus+.

Xerrada “Perills en les xarxes socials” 6è

Avui ens ha vingut a veure una mossa d’esquadra i ens ha parlat dels perills que hi ha en les xarxes socials.
Ens ha fet entendre que és molt fàcil que ens puguin enganyar altres persones que s’inventen un perfil fals. Però no només ens enganyen a nosaltres, sinó que nosaltres mateixos també enganyem quan ens fem usuaris d’alguna aplicació i no tenim l’edat encara.
D’altra banda, ens ha fet reflexionar sobre l’ús d’alguns videojocs que estan molt de “moda”, ja que hi ha nens i nenes que abusen molt i acaben patint alguna addicció.
En resum, ha estat una xerrada molt interessant i ens ha fet pensar força en les coses personals que publiquem o tenim a internet, ja que tot el que pugem nosaltres perdem el control, ja siguin fotos, publicacions del que fem, converses entre els amics, etc.

Publicat dins de 6è L'alzina, General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Ludoteca 6è

El passat dijous 14 de febrer, els i les alumnes de 6è vam anar a passar la tarda a la ludoteca del centre cívic Montserrat. Vam estar jugant una bona estona i ens ho vam passar molt bé!

Publicat dins de 6è L'alzina, General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Els alumnes de 4t anem a la ludoteca

El dijous dia 7 de febrer vam anar a la ludoteca. Ens ho vam passar molt bé i vam compartir jocs diversos i diferents amb els companys de la classe. Les disfresses van tenir molt èxit!

Publicat dins de 4t El roure, General | Deixa un comentari

El violoncel de l’Ermengol visita els Dracs

Aquest dijous passat l’Ermengol va portar el seu violoncel a la classe de música dels Dracs. Ens va va explicar moltes coses sobre l’instrument i després ens va fer un petit concert.

Per acabar vam cantar tots junts mentre ell tocava i la veritat és que va ser molt divertit. Moltes gràcies Ermengol!

Publicat dins de Música, P5 Els dracs | Deixa un comentari

Plànol d’Igualada dels temes de Treball Globalitzat

Sortida a la Hípica la Tossa

Hem anat d’excursió a la Hípica la Tossa i hem vist cavalls, ponis, ovelles, gallines i gats!

Hem fet diferents tallers on hem donat de menjar als cavalls, hem respatllat els ponis i els hi hem fet fer un recorregut amb obstacles.

Publicat dins de Activitats d'Escola, Educació Infantil, General, P3/P4 La geganta Marcelina, P3/P4 Les àguiles, P5 Els dracs, Sortides | Deixa un comentari