Activitats del tercer trimestre, 6è

Al llarg d’aquest trimestre s’han fet diferents activitats i us hem fet un recull.
Cliqueu a sobre de cada àlbum per poder veure les imatges dels vostres fills i filles.

Kahoot i treball a l’aula

Assaig Sonaescola 6è

Apadrinament lector, P5 i 6è

Activitat de valors: la confiança (joc de la cremallera)

Publicat dins de , General | 1 comentari

Trobada esportiva de 6è

El dijous 23 de maig, els i les alumnes de sisè van anar a les trobades esportives que es van celebrar a Les Comes d’Igualada. Els jocs van agradar molt i tots s’ho van passar molt bé.

Publicat dins de , General, Sortides | Deixa un comentari

Sortida lúdica al Tibidabo, 6è

L’última setmana l’alumnat de 6è vam anar al parc d’atraccions de Barcelona, el Tibidabo.
Va ser una sortida especial de comiat de curs, ja que és l’últim any que estem tots junts.
Us ensenyem algunes fotografies.

Publicat dins de , General, Sortides | Deixa un comentari

3r OUR MACHINES

Hem estat construint màquines amb materials reutilitzats.

Hem fet un forn solar, un cotxe que funciona amb una goma elàstica, un coet d’aigua, una catapulta, un molí d’aigua i un hoovercraft!

COSMOLLAPIS la revista del curs 2018-2019

Psicomotricitat Educació Infantil

Aquí teniu el recull de fotos de les sessions de psicomotricitat que s’ha fet al llarg del curs.

Publicat dins de Educació Infantil, General, P3/P4 La geganta Marcelina, P3/P4 Les àguiles, P5 Els dracs, Psicomotricitat | Deixa un comentari

Fotos 3r trimestre Petits.

Famílies  aquí teniu el recull de fotos del 3r trimestre. Ens ho hem passat molt bé junts, ens tornem a veure al Setembre.

Bones vacances!!

Equip de mestres d’educació infantil.

RACONS

AMBIENTS

Publicat dins de Ambients, Educació Infantil, General, P3/P4 La geganta Marcelina, P3/P4 Les àguiles, P5 Els dracs | Deixa un comentari

ANEM A LA PLATJA

Les classes de la Geganta, les Àligues i els Dracs hem anat a la platja!

Vam passar un dia fantàstic per tancar un curs fantàstic. Mireu quines fotos més fantàstiques!

Publicat dins de Activitats d'Escola, Educació Infantil, P3/P4 La geganta Marcelina, P3/P4 Les àguiles, P5 Els dracs, Sortides | Deixa un comentari

ENGLISH DAY 2019

Aquest curs els nens i nenes de l’escola han fet un treball sobre a la celebració de Sant Patrick, junt amb alumnes de tota la comarca en l’entorn de l’English Day.

A 6è treballem els valors i l’esport

Avui la fundació La Liga ens ha organitzat una activitat amb les tabletes i amb les ulleres de realitat virtual per reflexionar sobre els valors que posem en pràctica quan practiquem esport.
Aquests valors són: el RESPECTE i la TOLERÀNCIA, la SUPERACIÓ, el JOC NET, la IGUALTAT, l’ESPORTIVITAT,…
Ens ha fet pensar una mica de com actuem amb els companys/es d’equip i, a més, hem d’aprendre a gaudir de l’esport.