Llistat Ordenat Baremat

_PLA OBERTURA Gabriel Castella

Llistat Baremat de Preinscripcions Definitiu

INFORME_BAREM_RESOLTES_BAREM

Els jocs de l’antiga Roma…

El Màrius d’Empúries passava moltes estones a la domus del seu amic Tiberi compartint estones de joc. A veure si us animeu a jugar a algun dels seus jocs!

INSTRUCCIONS PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

ES PODEN PREINSCRIURE  A PRIMER CURS D’EDUCACIÓ INFANTIL (P3- INFANTS NASCURS EL2017) i CANVIS DE CENTRE.

PLACES INICIALSMapa escolar de la preinscripció curs 2020-2021.

Quan? del 13 al 22 de maig- online o del 19 al 22 presencialment demanant cita a 608025009

Com?

1. Entrar al portal  http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/20483_preinscripcio_escolar?moda=1

2. Omplir el formulari de sol.licitud telemàtic: recordeu el nom és Escola Gabriel Castellà i Raich i el codi del centre 08019459 i generar un resguard que heu de guardar.

3. Enviar al correu de l’escola a8019459@xtec.cat:

• Resguard d’enviament de sol.licitud
  • DNI o NIE  (pare, mare, alumne/a) escanejat o fotografiat
  • Targeta Sanitària escanejada o fotografiada.
  • Llibre de Família escanejat o fotografiat.
  • Llibre de Vacunes escanejat o fotografiat.
  • Volant d’empadronament si al DNI o NIE no hi ha una adreça d’Igualada
  • Certificat d’empresa en cas de que el pare o la mare treballi a Igualada i no tingueu domicili a Igualada.
  • Carnet de Família Nombrosa i/o Monoparental escanejat o fotografiat.
  • Documentació que acrediti ajuda de renda garantida escanejat o fotografiat.
  • Certificat dediscapacitat igual o superar el 33% de l’alumne o familiar de primer grau escanejat o fotografiat.

Per qualsevol dubte no dubteu a trucar al 608025009

PREINSCRIPCIÓ 2020- 2021

Poemes de 4t

Ara que s’apropa Sant Jordi us compartim les poesies que hem preparat. Gaudiu-les!

Publicat dins de 4t, Primària, Sant Jordi | Deixa un comentari

IDEES PER AQUESTS DIES DE CONFINAMENT

En aquesta situació que ens ha tocat viure tenim temps per estar en família i aquí us deixem algunes idees de coses per fer plegats:

Publicat dins de General | 1 comentari

Ànims a tota la Comunitat Educativa del Gabriel Castellà

Les mestres del Gabriel Castellà volem donar ànims a totes les famílies, nens, nenes, mestres…, a tota la Comunitat Educativa. Us trobem a faltar.

Publicat dins de General | 1 comentari

Portes Obertes

Davant les instruccions del Departament d’Educació coordinadament amb el de Salut l’escola és tancada fins el dia 27 de març. Això vol dir que les portes obertes que teníem previstes pel proper 18 de març no es realitzaran, a canvi us deixem aquest vídeo que ensenya com treballem dia a dia i en cas que algú tingui alguna pregunta no dubteu a enviar un correu al centre a a8019459@xtec.cat o personal nramon2@xtec.cat.

Aquelles famílies que veu demanar hora per fer la preinscripció us trucarem quan ens comuniquin com l’hem de fer.

Moltes gràcies per la vostra comprensió.