Anem d’excursió a l’Aquarium de Barcelona!

El passat dijous 19 d’octubre, els i les alumnes de cicle inicial vam anar d’excursió a l’Aquarium de Barcelona.

Ens ho vam passar d’allò més bé observant tot tipus de peixos i altres criatures que habiten en diversos mans i oceans d’arreu del món: peixos pallasso, taurons de puntes negres i blanques, cavallets de mar, pingüins… Va ser una gran experiència!

Cliqueu a l’enllaç per veure les fotografies!

Santa Cecília 2020- Festa de la Música

Els alumnes de 5è com cada any ens ofereixen el tradicional concert de Santa Cecília, tot i que aquest any no pot ser en directe si no que l’haurem de veure en una pantalla però no podíem permetre que aquest any ens quedessim sense poder gaudir d’aquest projecte tan fantàstic.

TALLER DE CUINA A 6è

Publicat dins de , General, Hàbits saludables | Deixa un comentari

5è ha fet la cursa popular!

El passat dia 5 de novembre els alumnes de 5è A i 5è B vam anar a fer la cursa popular. Vam córrer 1km!! Vam passar una bona estona al parc central d’Igualada!

Publicat dins de , Educació Física | Deixa un comentari

US PRESENTEM UNA PETITA MOSTRA DEL TREBALL DE 6è

Publicat dins de , Castanyada, Educació Física, General | Deixa un comentari

Classe dels peixos espasa: racons del 1r trimestre.

Aquí us deixem un recull d’imatges d’alguns dels racons d’aquest trimestre. Identifiquem els números i sumem, fem servir la lògica, reconeixem lletres i paraules i les ordenem… També fem servir l’ordinador i fem racons manuals! Aprenem jugant!

Cliqueu a la foto i mireu!

COM ÉS UNA ORCA PER DINS?

A la classe de les Orques volem saber com son per dins les Orques. Per això hem estat investigant i hem descobert que és molt semblant a nosaltres!

Els humans i les Orques son mamífers per aquest motiu coincidim en la majoria d’òrgans.

L’orca també té esquelet, a diferència de molts peixos que tenen espines. Els seus ossos son molt grossos ja que una Orca pot arribar a medir més de 10 metres! Mireu quines maquetes d’esquelets que hem fet!!

TASTET DELS TALLERS DE LA CLASSE DE LES BALENES

Fa unes setmanes vam començar els tallers a cicle inicial i us passem un recull del que hem fet a la classe de les balenes.
Els tallers eren de manualitats i vam fer vàries activitats i un altre taller era de robòtica.
Als nens i nenes els ha agradat molt i van gaudir.

Cliqueu a sobre de la fotografia per veure totes les fotos!

Halloween season a Cicle Mitjà

A finals d’octubre a anglès i a arts and crafts, ens agrada molt celebrar la festivitat anglesa Halloween!

Per celebrar-ho els grups de mitjans a arts and crafts vam crear el nostre propi Halloween candle holder. Entreu a l’enllaç i mireu que divertits i terrorífics van quedar:

Publicat dins de 3r, 4t, Anglès, Plàstica | Deixa un comentari

1r i 2n participen a la cursa popular!

El dimarts 3 de novembre els tres grups de 1r i 2n de l’escola ( Balenes, peixos espasa i orques) van participar a la cursa popular.

Van gaudir molt de l’experiència, demostrant que son uns autèntics i autèntiques esportistes!

Cliqueu a l’enllaç si voleu veure les fotos i vídeos de la cursa!