Jocs del món 6è

El dilluns dia 22 d’octubre ha vingut una noia a ensenyar-nos diferents jocs del món als alumnes de 6è.
Per començar, ens ha explicat que faríem i hem localitzat en el mapa els països d’ on provenen els jocs. Aquets països i els seus continents són: Sudàfrica (Àfrica), Alaska, Paraguai (Sud-Amèrica), Costa d’Ivori (Àfrica), Àsia.
A través del joc de “la iaia cusucús” hem après que pot guanyar més d’ una persona, per tant, no només hi haurà un sol guanyador.

Un altre joc és el de “Les Serps”, que consisteix en fer curses en grup arrossegant el cul pel terra sense posar les mans al terra ni tampoc que se separi la serp creada pel grup.

També hem jugat al joc del “Mumbe mumbe”; a un altre que s’havia d’escoltar el so dels animals que feia la mare o el pare, i les seves cries amb els ulls tancats havien de trobar la seva llar. I l’ últim, havíem d’estar asseguts en rotllana molt juntets i ens havíem de passar el guant per sota les cames sense que el noi o la noia que estava al centre el veiés.

En conclusió, ens ho em passat molt bé i ens han agradat moltíssim els jocs.

Aquest article ha estat publicat en , General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Jocs del món 6è

1. PyE diu:

Una manera divertida d’aprendre geografia i reforçar la companyonia entre els alumnes.